Gå til innhold

Neverwinter annonsert (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var en kanon nyhet. Satt her om dagen og tenkte på etterfølgeren til NWN 2. Fantastiske spill. Ser virkelig fram til dette her!

 

Håper de har med mange elementer fra 2`ern, som det å bygge opp et område osv. Det var helt konge.

 

Edit: Nvn 1 og Nvn 2 er på min liste over de beste spillene jeg har spilt, uten tvil. Om de dummer det ned litt , gjør det ikke noe for min del. Spillet er "hardcore" nok og laaaangt mer omfattende enn de fleste andre spillene der ute. ( 10timers spill som mafia , uten at man kan sammenlikne disse to typene men likevel )

Endret av asad
Lenke til kommentar

Neverwinter Nights 2 hadde til sammen 12 forskjellige klasser og 7 ulike raser man kunne velge mellom for å kunne lage akkurat den spillfiguren man hadde lyst til å spille med.

 

At man nå kutter ned til 5 forskjellige spillfigurer og at dette blir mer Diablo'esque føler jeg personlig bryter veldig med rpg conceptet som har vært i seriene tidligere.

 

Blir uansett spennende å se hva vi ender opp med.

Lenke til kommentar

Er enig med AvidGamer, sidan NWN2 ikkje var noke særlig så trur eg at eg kan styre begeistringa mi.

 

NWN var ganske bra, spesielt med alle utvidelsespakkane og ein av dei betre nedlasta historiepakkane. Sjølve historia i NWN var berre OK, men spelemotoren var bra.

 

Synest også at mange av dei nyare rollespela er litt for linære der spelaren ofte i realiteten berre har ein måte å spele på. Enten fordi at valga du gjer ikkje har innflytelse på historia eller fordi du ikkje tillater deg å gjere "feil" valg.

Lenke til kommentar

Hvis det stemmer at dette er basert på D&D4 datt entusiasmen min rett i kjelleren. D&D4 var så elendig at jeg ga alle regelbøkene bort etter at jeg kjøpte dem, og gikk prompte tilbake til v3.5.

 

WotC har analvoldtatt D&D på samme måte som Spielberg og Lucas gjorde det med Indiana Jones. Bah!

Lenke til kommentar

Altså, jeg ser den med at WotC hadde suprise sex med DnD da de gikk fra 3.5 til 4. Men det at de samarbeider direkte med WotC og R. A. Salvatore, er jo nødt til å være NOE positivt, da ^^

 

Ikke noe jeg hopper i taket for enda, men jeg kan nå i hvert fall følge litt med innimellom :-)

 

Siden det er 5 classes antar jeg at de gjør dette for å slippe ut flere expansions og lignende? 5 er jo strengt tatt alt for lite...

 

Og jeg som trodde at Dragon Age var NWN 3 ;-P

 

Håper de lager monk! :-D

Det er en awsome class som er undervurdert ^^

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...