Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal kjøpe nytt mobilt bredbånd. Jeg vil ha et jeg kan bruke mye og som ikke koster over 260kr i måneden. Kan i verste fall ha tidsbegrensning på bruken (f.eks. 17-08).

 

Noen tips til hva som bør kjøpes?

 

Netcom, Chess, Nextgentel sine mobile bredbånd er rimeligst.

For øyeblikket er NetCom sin løsning det billigste:

https://netcom.no/mobiltbredband.html?linkid=meny

Lenke til kommentar

Men jeg vil absolutt ikke anbefale Netcom. Har bare dårlige erfaringer med de når det gjelder MB.

Prøv heller Telenor MB "kveld og helg"

Gratis mellom 1700-0700 og fredag-mandag(17-07) Det koster kr200/mnd og USB-modem for Win/Mac er inkludert :)

 

Jeg har motsatt erfaring... så det kommer helt ann på hvor og når man bruker det.

Telenor leverte gjennomsnitlig 0.3Mbit der jeg holdt til, byttet til NetCom og vips så hadde jeg 2.4Mbit til langt lavere pris.

Lenke til kommentar

Når skal man liksom få 4G til alle byene? Vi lever i 2010, right? Er ikke dette den store "fremtiden" med flybiler og mat i pilleform? Nei, istedet har vi bare 3G-turbo (HSDPA) maks som ironisk nok kalles for "bredbånd" - treig suppe med megaping og begrensinger på datamengde pr. mnd. Helt latterlig. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Når skal man liksom få 4G til alle byene? Vi lever i 2010, right? Er ikke dette den store "fremtiden" med flybiler og mat i pilleform? Nei, istedet har vi bare 3G-turbo (HSDPA) maks som ironisk nok kalles for "bredbånd" - treig suppe med megaping og begrensinger på datamengde pr. mnd. Helt latterlig. :thumbdown:

 

Må nesten le.....

Norge er en av de landene som er først ute med ny mobilteknologi, 4G bygges ut fortløpende av NetCom i dag, dog det er et større arbeid grunnet at basestasjonene må ha fibertilgang.

De fleste landene i verden har GB begresning på Adsl og vi kan være glader for at vi i det heletatt har Turbo3g tilgjengelig i Norge.

Syting om noe som knapt finnes hjelper lite.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...