Gå til innhold

noen som kan anbefale meg en bra RPG spill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fallout 3 er shit, bør ungåes vis du skal spille det for noe annet en kampsystemet. Spill heller ordtellig Fallout med 1 og 2 i stede vis du vil ha RPG.

 

Vis du bare vil ha en god histore med veiskiller kan du jo laste ned Fate/Stay Night og spille igjennom?

 

Du er shit. Fallout 3 er et av de beste spillene noen sinne! Skam deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fallout 3 er shit, bør ungåes vis du skal spille det for noe annet en kampsystemet. Spill heller ordtellig Fallout med 1 og 2 i stede vis du vil ha RPG.

 

Vis du bare vil ha en god histore med veiskiller kan du jo laste ned Fate/Stay Night og spille igjennom?

 

Du er shit. Fallout 3 er et av de beste spillene noen sinne! Skam deg.

jeg er faktisk enig med Jevrio. Likte godt de gode gammle Fallout spillene men 3'ern likte jeg ikke i det hele tatt. takker for alle svar. skal sette meg ned å lese litt om de spillene som er nevnt her :)

 

 

 

Lenke til kommentar

Fallout 3 er shit, bør ungåes vis du skal spille det for noe annet en kampsystemet. Spill heller ordtellig Fallout med 1 og 2 i stede vis du vil ha RPG.

 

Vis du bare vil ha en god histore med veiskiller kan du jo laste ned Fate/Stay Night og spille igjennom?

 

Du er shit. Fallout 3 er et av de beste spillene noen sinne! Skam deg.

jeg er faktisk enig med Jevrio. Likte godt de gode gammle Fallout spillene men 3'ern likte jeg ikke i det hele tatt. takker for alle svar. skal sette meg ned å lese litt om de spillene som er nevnt her :)

 

Meg er du ikke enig med. Jeg elsker Fallout 3. Friheten, RPG-systemet, atmosfæren .. alt var genialt.

 

Har spillt eneren, men likte det dårlig.

Lenke til kommentar

Da er du altså enig med del_diablo. Sant sant. Fallout 3 var et dritt spill.

hehe ja, ser at jeg så på feil quote når jeg svarte der. Likte ikke Fallout 3

Bestemte meg for å gå for Risen i første omgang. se om det faller i smak. Men det er bare å komme med flere tips :)

 

 

 

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Planescape Torment er et veldig bra rollespill. Det er noen år gammelt nå, men med en widescreen-mod (google it) kan du spille det med (tilnærmet) dagens vanlige oppløsninger (enkelte ikoner og partyets protretter blir litt små, men områdene blir helt fantastiske. Du leder etter hvert et lite party, og det er ikke så mange følgesvenner å velge mellom, men du bør ha de med for å oppdage mer av historien og ikke minst utvikle karakteren din.

 

En ting jeg likte med spillet er at alignment justeres av dine handlinger. Ellers er det veldig dialogstyrt, og du vil ofte få mer xp fra en samtale hvis du får tak i viktig informasjon enn av en kamp mot motstanderne dine. Historien er en av de bedre jeg har vært borti.

Lenke til kommentar

Dette kommer helt an på hvilken type rpg du er ute etter egentlig.

 

Hack 'n Slash RPG:

Sacred

Sacred2

Titan Quest

Dungeon Seige

Dungeon Seige 2

Divine Divinity

Beyond Divinity

Diablo

Diablo II

Darkstone

 

 

D# Turnbased RPG's

Baldurs Gate

Baldurs Gate 2

Icewind Dale

Icewind Dale 2

Neverwinter Nights + Tilleggspakker

Neverwinter Nights 2 + Tilleggspakker

 

 

RPG's i førsteperson

Might & Magic: Dark Messiah

Might & Magic VI: The Mandate of Heaven

Might & Magic VII: For Blood and Honor

Fallout 3

Elderscrolls: Oblivion

 

Annet

Elderscrolls: Morrowind (Plasserte det her fordi det kan spilles i både første og tredjeperson)

Hellgate: London

Borderlands

 

 

 

EDIT: Må nesten legge til at dette er kun de jeg kan anbefale, etter at jeg har spilt de

Endret av Putrescine
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...