Gå til innhold

Community - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

869180.jpeg

 

Digger symbolikken som blir brukt for å reflektere over personlighetene.

Jeff jobber ikke.

Abed og Troy jobber sammen.

Britta jobber på utsiden

Pierce og Shirley kranger på sin side i sin lille krok

Annie jobber med detaljarbeid.

 

Ellers så var episoden helt OK. Enda godt de ikke falt i fella med å legge inn sanger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Synes ikke episoden var så bra, men likte forrige stort. Uansett så var det vel en episode som for det meste bare var til for å få Shirley til å endelig poppe ut ungen. CHANGBABY!

 

Uansett så gleder jeg meg til neste uke. Allison Brie i tight suit, Josh Holloway, en stor mengde paintball-kuler og kostymer. Hva er det ikke å like?

Lenke til kommentar

Haha bra start på sesongslutten.

 

Jeff Winger: Wanted - Gay or Alive :!:

 

Mye ting fra tidligere episoder som plutselig kom tilbake. Fatty`en som nevnte Dungeons & Dragons, Painball-gæveret til Chang fra Modern Warfare, Anthony Michael Hall sin karakter fra sesong 1 som plutselig kom tilbake i starten av episoden. Samt sikkert en del ting jeg ikke la merke til.

 

Josh Holloway som "leiemorder" for iskrem-selskapet var spot on. Følte de kommenterte utseende til han veldig bra.

 

Å Chang, som betrayer hver eneste gruppe han allierer seg med. Inkludert. cheerleaderne og matt-geek`ene.

 

I tillegg så hadde del 1 en cliffhanger med at iskrem-"sjefen" sendte inn troppene sine. Herlig episode, perfekt oppfølger til Modern Warfare fra sesong 1. De kan lett gjøre sånne episoder 1 gang i året hvis slik gode historier forsetter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...