Gå til innhold

Community - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

TBBT er jo ikke lengre noe særlig gøy. Så Community FTW, klarer rett og slett ikke sesong 4 av TBBT. Sliter veldig mye med å le av serien lengre, gjorde det litt i sesong 3 men nå har humoren i TBBT blitt altfor utvasket og altfor mye "toalett-humor".

 

Liker den litt mer referansefulle og litt mer smartere humoren til Community istede.

 

Vaughn likte jeg ikke, men kanskje fordi jeg aldri har likt skuespillern heller.

 

Hva er egentlig favoritt-episoden til folk så langt i sesong 2?

 

Jeg digga Halloween-episoden veldig på grunn av alle kostymene til folkene. Spesielt på grunn Dean Pelton i Lady Gaga, kvinnelig isdanser-kostyme(?) til Chang, og David Beckham-kostyme til Jeff.

 

Apollo 13-episoden var også gangske bra, likte referansene som kom fram på slutten. Å måten Abed lekte helt Gary Senise.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den gikk/går på Viasat 4/Tv3, sesong 1 iallfall. Jeg har ikke fulgt den på norsk tv.

 

Jeg likte muligens Epidemiology (Halloween-episoden) og Aerodynamics of Gender best, men det er vanskelig å velge en favoritt. Jeg liker stort sett hver eneste episode godt. Enig med deg EoM når det gjelder referansene og den smarte humoren til Community, det er elskbart.

Lenke til kommentar

Jeg likte nok Epidemiology best. Jeg så episoden, googlet Community, fant en billig plass å kjøpe sesong 1 i sone 2, og bestillte. Jeg har nå sett episoden 3 ganger, den er faktisk så awesome. Over til Dvd-en, det er utrolig nok commentary på alle 25 episodene! Outakes til serien er helt fantastisk. Hovedsakelig pga at flere av skuespillerne er standup-komikere noe som gjør at serien, i likhet med Eastbound and Down, går mye på improvisasjon.

 

Fun facts:

 

Joe Russo har regissert 10 episoder av Community og 10 episoder av Arrested Development.

 

Anthony Russo har regissert 9 episoder av Community og 5 episoder av Arrested Development, inkludert piloten.

 

Justin Lin har regissert 3 episoder av Community, inkludert Modern Warefare og tre av 'The Fast and the Furious' filmene.

 

Donald Glover, 26 år, har drevet med standup, skrevet flere episoder til 30Rock og er generelt awesome. Impressive shit.

 

Ingen hater Glee.

 

De kan banne så mye de vil på DVD-en. Jack Black hadde en fin måte å fortelle at tissen hans kom fram når han ble dradd av bordet.

Endret av Thommesen
Lenke til kommentar

 

næsty i dagens episode når de drar av gipsen til Pierce ^^

morsomt at de hintet til at Shirley kunne vært gravid med Chang etter det som skjedde i "Epidemiology", som Troy visste om.

 

 

Jeg har også DVDen, mye bra innhold, men hadde vært enda bedre om de hadde tatt med en "tableread" eller to.

Endret av chairgame
Lenke til kommentar

Hahah genial "feel good" serie. Hadde selv tenkt å lage en tråd, men orket ikke bra du gjorde det. Dette var en av de få seriene hvor jeg har vært hektet fra første episode. Holdt på å dø når Abed snakker om hva han fikk til jul og referer til han fyren fra breakfast club. Har sett igjennom hele sesong 1 og venter litt før jeg begynner å se s02.

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...