Gå til innhold

Community - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Feel the terror of the Norwegian troll!

 

Haha, Norge på Parks & Recreation med nasjonalsangen våres i forrige uke. Og nå på Community med et norskt troll.

 

Kanskje denne sida blir småpopulær nå; http://www.trollsonline.com/

 

Bare elsket Troy denne episoden. Spesielt i tidslinjen der han henter pizzaen, det looket han har når han står med pizzaene er helt legendarisk. Også hva som skjedde i ettertid med at Pierce døde, Jeff mistet en arm, Troy med "stemmeboksen" borte fordi han spiste i trollet, Shirley ble an alkoholiker, Britta ble emo med blå stripe i håret, og Annie i mentalsykehus. Veldig mørk herlig handling i den delen spesielt.

 

Haha, Evil Abed. :D

 

http://www.youtube.com/watch?v=QgifCmXqFX8

 

What does a pregnancy test look like? Then this is definitely a gun.

 

En litt uvanlig men bra episode synes jeg. Sammen med sesongstarten så langt den beste denne sesongen. Ingen episode jeg hata i noen grad. Troy og Abed var de jeg likte best i episoden.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Tydeligvis ja, har ikke husket å ha fått med meg det tidligere men.

 

Gøy å lese kommentarer som "I want a Norwegian Troll!" nå. :!:

 

Dark Beard-referansen var helt klart til Star Trek, men kunne nesten vært Fringe også. Men tror det er Star Trek.

 

Sesongens beste episode til nå. Utrolig hvor bra episoden ble selv uten Dean Pelton, Chang og de andre.

Lenke til kommentar

Nå er Community virkelig i fare for å bli kansellert (ikke Parks & Recreation btw). Seertallene og demografen har ikke vært noe bra så langt, og NBC må flytte serien. Kanskje gi Community plassen til Free Agents (US) som ganske så sikkert blir kansellert i nær framtid.

 

Får da inderlig ikke håpe det, denne sesongen har jo startet knallbra.

Lenke til kommentar

Dårlig humor og laughtrack-sitcoms vinner helt klart her på forumet og. Bare se hvor lite kommentarer serier med "smart" eller referanse-rik humor som Parks & Recreation og Community (pluss Louie, Bored To Death, It`s Always Sunny in Phildelphia, Curb Your Enthusiasm) har iforhold til de seriene som TBBT og Two And A Half Men. De seriene der som kjører toaletthumor nærmest til tider. Både Parks og Community har hatt en av seriens mest geniale episoder også den siste tiden.

 

Men sånn over til selve serien i USA så er det veldig NBC sin skyld også. De gir serien et tidspunkt som skulle klart vært gitt til en større serie som The Office US eller 30 Rock (selv om serien er på pause litt på grunn av graviditeten til Tina Fey akkurat nå). I tillegg også den formen for reklamering de gjør, både i innholdet og hvor mye de reklamerer for serien. De reklamerer den på feil måte, og viser som regel ting som vi ser i alle andre komiserier som kanskje ikke fenger så godt (de gjør litt dette i 30 Rock-reklamene, men igjen de prioriterer 30 Rock mer med mye mer reklametid).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dårlig humor og laughtrack-sitcoms vinner helt klart her på forumet og.

 

 

Tror ikke du treffer helt med denne påstanden. Community, Louie og en rekke andre serier som du nevner blir ofte anbefalt her på forumet. Hvor mange kommentarer den dedikerte forumen tråden for hver serie har er ikke noe godt måleinstrument for hvor populær en serie er. En serie som TBBT har så mange elementer man kan kommentere og diskutere, mens en serie som Community ikke inspirerer til diskusjon i like stor grad.

 

Synes forøvrig at halloween episoden skuffet litt. Episoden var bra, men følte at de kunne gjort mye mer ut av halloween.

Lenke til kommentar

Vel du treffer ikke bedre. :)

 

Ja, men hvor mer enn en anbefaling blir både Bored To Death, Parks & Recreation o.s.v. diskutert? Det er The Big Bang Theory er klart det så vinner i diskusjonsnivået, og det var slik jeg mente det.

 

Å si at Community ikke inspirer til diskusjon i er bare tullball og blasfemi. Eksempelvis kan du se hvor mye diskusjonserien får f. eks på Hitfix.com for denne episoden som ble sendt denne uka.

 

Community er av seriene som har mer som skulle by på diskusjon i nesten et par episoder enn hva Big Bang har over en sesong.

Lenke til kommentar

Jeg ble litt skuffet over ukens episode jeg. Som påpekt tidligere var det mye av det samme som forrige episode, og jeg hadde egentlig ønsket meg noe som hadde lignet mer på forrige halloween-episode.

 

Ellers bryr jeg meg fortsatt om serien, men det er sjeldent jeg faktisk tar meg bryet med å skrive lengre innlegg her. Å se på hvor mye diskusjon det er rundt en serie for å estimere seerantallet og hvor populært det er. Det sier heller ikke noe særlig om hvor mye man engasjerer seg, fordi når det er lite kultur for diskusjon rundt en bestemt serie vil dette være en mye høyere terskel for å skrive et innlegg episoden, kontra de seriene som har mer diskusjon der de fleste bare skriver "LOL", "hahaha, bra episode", "digget den [kleine] scenen [med 25 sekunder laughtrack]".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...