Gå til innhold

Guild Wars 2 - tråden!

212 stemmer

1. 1. Server spiller du på?

• Aurora Glade
      9
    • Blacktide
      7
    • Desolation
      13
    • Far Shiverpeaks
      66
    • Fissure of Woe
      1
    • Gandara
      12
    • Gunnar's Hold
      18
    • Miller's Sound
      0
    • Piken Square
      24
    • Ring of Fire
      16
    • Ruins of Surmia
      2
    • Seafarer's Rest
      10
    • Underworld
      17
    • Vabbi
      4
    • Whiteside Ridge
      6
    • Annet.
      3
    • Spiller på US servers!
      4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen andre som har en beta key til overs? Hadde vært veldig gøy å prøve Guild Wars denne helga. PM den gjerne.
Skrevet

har bare spilt stresstest i 2 timer, men digger spillet allerede. Gleder meg til å starte beta i kveld.

Når i kveld er det betaen starter?

Skrevet

Downloaderen stoppet og nå må jeg ta alt på nytt? Hva er det for noe dritt? Mappa er på 11gb liksom...

Chill, om nedlasteren stopper / restarter så fortsetter den der du slutter. Unntaket er hvis noe blir korrupt, men da forsøker den å fikse dette (du får advarsel om det skjer).

Skrevet

Ja la merke til det nå, nerd rage avverget! :)

Gir du gw2 en sjanse likevel Larzen? :) Mener å huske du ga opp etter forrige beta?

Skrevet

Ja la merke til det nå, nerd rage avverget! :)

Gir du gw2 en sjanse likevel Larzen? :) Mener å huske du ga opp etter forrige beta?

Ja må prøve dem nye rasene den helgen her, flaut å si det men er gått lei TSW allerede...hehe!

Skrevet

Skal prøve beta i kveld! Gleder meg! Klassene ser utrolig fete ut, enda ikke bestemt meg for hva jeg skal være.

Får error når jeg skal logge in tho, står at clienten ikke får kontakt med loggin-server men, jeg regner med at det er fordi serverene ikke er oppe før 21.00 i kveld :)

Gjest Slettet-J0FoqSqMwq
Skrevet

Hvilken server spiller dere på?

Skrevet

Håpte at det var noen ulikheter mellom rasene sett bort fra hvordan de ser ut.. :/

Er noen racial elites som er unike, feks kan Asura skaffe tak i Golems (roboter), Humans kan få tak i hunder osv. Alt annet er same-same.

Skrevet

Hei, bare lurer på hvor jeg kan få tak i et "Two handed sword" i Gw2? (akkurat laget men en Human character og er forbi prologue)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...