Gå til innhold

Russ 2011 - Den store tråden

Heyhooo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kan umulig ha vært mer enn et par biler fra hverandre. Jeg kan ikke si jeg kjenner igjen den bilen, men vi kjørte en hvit Chevrolet Starcraft om det sier deg noe.

Det stod en slik en rett foran til høyre for oss. En fyr som dreiv og gikk ut bakluka hele tiden. Tror det hang en russelue dusk ut av bakvinduet også? :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da stod vi så å si rett ved siden av hverandre! Hvis du hadde sett bak bilen deres og så en til venstre hadde du sett vår bil.

Haha, jeg kan ikke si jeg husker bilen, men morsomt sammentreff :D

Sir-Andy: Det er nok riktig bil ja :p

Skrevet (endret)

Berserk!

Edit: Ikke min bil da. Det var et par kompiser som skulle nedover og hadde et ledig sete, så jeg kjøpte billetter et par timer før de dro. Det ble ganske spontant egentlig, men jeg angrer ikke, det var vilt.

Endret av Coa
Skrevet

Wtf, så random. Hadde du gått ut bakluka og 3 skritt mot høyre hadde du stått rett bak bilen våres. Var alltid noen folk mellom bilen våres og transiten ved siden av dere, og jeg satt der en stund også. Har sikkert sett deg :p

Men enig i at det var helt villt ja! Skal du til tryvann til helga?

Flere som skal til tryvann til helga?? :D

Skrevet

Sykt tilfeldig.

Jeg har brukt alt jeg har av penger på russefeiring. Etter ni dager som russ har jeg brent 6000 kroner og lønna jeg fikk utbetalt noen dager tidligere. Nå lever jeg på mastercardet, men ikke pokker om jeg skipper Tryvann til helgen! Det blir bra :D

Skrevet (endret)

Fy faen, alle her er så jævla bønder. Klarer dere ikke steke slik som oss bussgutta? Jeg har faen meg stekt i hele natt.

Endret av Olum
  • Liker 2
Skrevet

Rulla tenker jeg..

Jobba inatt, og begge russebussene i Horten var innom, jentebussen var innom 2 ganger. Er ekstremt koslig med litt besøk på natta, når det egentlig er ganske dødt.(jobber på bensinstasjon.)

Skrevet

Hva om vi er stolte av å være "bønder" og kjøre van? Men vi i van kan steke vi også! Stekte egg som faen i går f.eks, godt smakte det også :)

Skrevet

Fy faen, alle her er så jævla bønder. Klarer dere ikke steke slik som oss bussgutta? Jeg har faen meg stekt i hele natt.

Vi i van har minst like kul russetid som dere! Patetisk at dere snakker dritt om oss.

Skrevet

Må vell vere så ærleg at eg må sei at eg er med på VAN eg ógså, men som blindpassasjer :p

Har ikkje betala ein skit på russebilen, anna enn at eg er med på å spleise på bensin, og av og til hjelpe til med å skruve om det er noko som går på den.

Skrevet

Wow, du er så kul! Du har sittet i en buss og viftet med hånda i en hel natt!

• Liker 4
Skrevet

Vurderer om jeg skal til Tryvann i dag, til tross for at jeg egentlig er syk. Veldig kjedelig å være syk i russetida, faen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...