Gå til innhold

Den store skreddertråden


Anbefalte innlegg

Et spørsmål relatert til blazeren til Milanjo:

Kan man fikse lave armhuler, og i så fall hvordan er prosedyren for det?

 

Det vil være praktisk talt umulig, med mindre du vet nøyaktig hvilket stoff jakken er laget i. Vet du det vil det bare være dyrt og komplisert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...

Rubinacci koster som sagt et sted i nærheten av Brioni, så jeg vet ikke om det er noe poeng. Kiton ligger jo rimelig høyt i pris det og, men man får jo hvertfall noe som er litt billigere. De har faktisk Kiton i en butikk i Oslo, som jeg aldri husker hva heter. Ligger nederst i Hegdehaugsveien. Ryktene sier at det er en steinrik sær italiener som eier det, og at han omtrent aldri selger noe, men hva vet jeg, det er jo bare rykter :p

 

Fin butikk, men gikk fort ut igjen etter at jeg så en dress som kosta 17 000. Ikke min prisklasse. :tease:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Rubinacci koster som sagt et sted i nærheten av Brioni, så jeg vet ikke om det er noe poeng. Kiton ligger jo rimelig høyt i pris det og, men man får jo hvertfall noe som er litt billigere. De har faktisk Kiton i en butikk i Oslo, som jeg aldri husker hva heter. Ligger nederst i Hegdehaugsveien. Ryktene sier at det er en steinrik sær italiener som eier det, og at han omtrent aldri selger noe, men hva vet jeg, det er jo bare rykter :p

 

Det er ikke rykter, det er sant :p Broren hans hadde jo en skobutikk, og han solgte sikkert 1 par sko i måneden. Han nektet å legge den ned, fordi han elsket sko og ikke trengte penger. Nå er den dessverre lagt ned, og han bor i Italia. Klesbutikken heter Il Pantheon btw.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Pappa og jeg skulle tilpasse en dress hver, og jeg fikk oppgaven i å finne en skredder. Jeg fant Oslo Skredderstue, og vi dro dit i dag. Jeg hadde lest at de tok seg godt betalt, men tilsammen over 5000 kroner for tilpasning av to dresser? Come on. Det var jo stort sett enkle ting som å sy inn i livet, legge opp armer og ben og sy inn ben...

 

Til neste gang, er det noen billigere, gode alternativer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...