Gå til innhold

Den store skreddertråden


Anbefalte innlegg

Jeg har et par skjorter som jeg gjerne skulle ha sydd litt smalere i livet og jeg ser Skredder john tar 220 pr skjorte, anbefales det? Eller er det noen andre steder i byen (oslo) som har bedre tilbud? Ser også at noen kun ville ha brukt skredder john som siste utvei så er litt skeptisk..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Dere vet vel at man kan få modern tailor til å lage skjorter av stoff man sender dem selv? Personlig er jeg greit fornøyd med kvaliteten på skjortene, og jeg er lite lysten på å prøve å perfeksjonere målene mine på nytt, så jeg løser heller stoffproblemet ved å skaffe stoff selv.

Lenke til kommentar

Er veldig usikker på hvilken størrelse jeg skal velge hos Suitsupply. 46 vil være litt for trang, 48 for lang, og 24 litt for stor. Siden det er funksjonelle knapper er jeg redd for at str 48 vil bli seendes rart ut fordi jeg ikke kan flytte den nederste knappen. Har lagt med en tabell under og håper at noen kunne ha hjulpet meg. :)

 

Spørsmålet mitt er egentlig: Hvilken vil bli seendes best ut etter at jeg har tatt den med til skredderen?

 

(Forskjellene er at mine mål er gjort av kroppen, mens SuitSupply sine mål er gjort av dressen)

wyQ5s.png

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Skal du bestille på nettet? Alt kommer helt an på hvordan kroppsfasong man har. Jeg har en atletisk form med rundt 40" bryst og 31" og er en 38R i Napoli osv, som blir litt lang i ermeet og stor midjen men en 48R i London passer meg best siden den har lavere posisjonering av knappene. Skal man kjøpe dress fra Suit Supply vil jeg anbefale å kjøpe det der, alterasjonsprisene er heller ikke skrekkinngytende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...