Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høhø. Pressen mener følgende:

 

Liverpool have not raised any eyebrows with their superiority over Chelsea today. They've achieved exactly what was expected of them with this five goal winning margin.

 

Jasså ja. Helt forventet at Liverpool skal vinne 7-2 over Chelsea, i Chelseas nye storstue "Zola Arena"?

 

Snakkes i baren.

 

Edit: Chelsea tapte 7-0 mot Leicester på Walker Stadium i neste runde. Da var det ikke så bra likevel :p

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Dere er så lite aktive for tiden! COME ON? Har dere gravd dere helt ned i påvente av FM12? Er det FIFA12 (som kommer denne måneden) som opptar tiden, i form av oppfrisking av FIFA-skillz som skjer? Hvorfor er det bare jeg som spiller FM11 for tiden? :(

 

(Jeg vet at pcen din sliter, Dark, men det er da flere av dere som spiller?)

 

Anyways, årets eneste spillerkjøp:

 

967886.jpeg

 

Faen så dyr han ble, men han hadde nettopp gått til OM, så jeg måtte tømme kontoen.

Lenke til kommentar

Hater å kjøpe så dyrt. Får bare dårlig samvittighet. :p Henta en regen for 800k NOK på min forrige save som etter 4-5 år vant gullballen. Tror det må være mitt beste kjøp i FM-historien.

 

Akkurat starta med Leicester og regner med jeg kommer til å spille med de helt til FM12 nå. Leder Championship med 5p etter 31 spilte kamper, er i finalen i Ligacupen og 5. runde i FA-cupen, så man kan si det har gått på skinner hittil. Har leid inn Welbeck og hittil har han ca. 1 scoring pr. kamp.

Lenke til kommentar

Hater å kjøpe så dyrt. Får bare dårlig samvittighet. :p Henta en regen for 800k NOK på min forrige save som etter 4-5 år vant gullballen. Tror det må være mitt beste kjøp i FM-historien.

 

Akkurat starta med Leicester og regner med jeg kommer til å spille med de helt til FM12 nå. Leder Championship med 5p etter 31 spilte kamper, er i finalen i Ligacupen og 5. runde i FA-cupen, så man kan si det har gått på skinner hittil. Har leid inn Welbeck og hittil har han ca. 1 scoring pr. kamp.

 

Personlig synes jeg Adrian Wells på denne saven har vært mitt beste kjøp, ihvertfall hvis man snakker om mål pr million pund (43750 pund per mål så langt). Regner med det tallet blir atskillig lavere før han legger opp.

 

 

Han har så langt 400 mål, og kostet £17,5m

 

Lenke til kommentar

OMS/playmaker. I OMS blir det mest sannsynlig trequartista-rolle på ham, og som MC blir det advanced playmaker (Varierer litt mellom 4-4-2 og 4-2-3-1).

Han ser ut som en naturlig trequartista ja, tipper det kommer til å funke ganske godt.

 

Edit: Der så jeg verdien på spilleren ja, jø og fyse! Velvel, det er jo slik spillet utvikler seg jo lengre man kommer. Blir ofte snakk om vanvittige summer.

Endret av JR Ewing
Lenke til kommentar

Han er faktisk best som advanced playmaker (support), etterfulgt av deep lying forward (attack) og inside forward (support). Først nede på 16.50 i snitt kommer trequartista, samme som advanced playmaker (support). Composure og avslutningsegenskapene bør jobbes med om du spiller han som trequartista.

 

Ellers går det selvfølgelig ann å fikse spillerinnstillingene helt selv og skreddersy en rolle til han.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Dette må være godkjent sesongstart:

 

968028.jpeg

 

Adrian Wells kom på i det 58. minutt. Trenger ikke så mye tid for å score mål.

 

Ok, Sheff Utd er nyopprykka, but still.

 

 

jøss, er det en spesiell taktikk du bruker siden du vinner såpass stort?

 

sliter med å finne en perfekt taktikk for mitt petersborough. Sjekka endel på fm.co.uk men er ikke en perfekt taktikk der.

Lenke til kommentar

Jeg spiller skjev 4-4-2, med flat firer bak, og midtbanerekka er AM R - MC R - DM CL - ML. Spillerroller:

 

Keeper/defend

Wingback/auto - stopper/defend - Ballplaying/defend - Wingback/auto

Inside forward/attack - adv. playmaker/attack - anchor man/defend - winger/attack

Trequartista/attack - Poacher/attack

 

Hjelper jo på at jeg har verdens beste spillere i stallen også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...