Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mhm... Spesielt hurtigheten hans ryker nok, og den kommer aldri tilbake. I fm2011 er hurtigheten særdeles viktig for spisser...

 

Samtidig kjører jeg inn i den obligatioriske dårlige vårformen som jeg har hatt i alle sesonger på dette FM. Dog har jeg kun to strake tap derav et var i CL som jeg vant sammenlagt. Håper jeg klarer å snu dette før det blir skikkelig dårlig.

 

Ja, du har også problemer med å få litt halvkjappe spisser til å fungere? Jeg har merket det at uansett hvilke av taktikkene jeg bruker, og i hvilken som helst divisjon er spissen nødt til å ha hurtighet fra 14 og oppover.

 

Det er også pussig det med formen. Jeg har opplevd det mange ganger når jeg har spilt i England at selv om laget dominerer helt hinsides i ligaen, så sliter de litt ute i mars og så videre. Det viktige oppløpet til plasser.

Lenke til kommentar

For liten og pinglete til å være spydspiss i mitt Bayern. Jeg har:

 

Müller - Ribery - Robben med Eden Hazard i backup da det alltid er skader.

 

Med tanke på at samtlige her er duellsvake så går behovet kraftig opp for en kraftplugg på topp.

 

 

Hulk kunne kanskje vært aktuell, får se hvor dyr han blir.

 

 

Lenke til kommentar

Kevin Gameiro kan anbefales.

 

For en spiller. Rett og slett en klassespiss. Et realt røverkjøp, er en notorisk målscorer for meg. Nesten fast kjøp hvis jeg trenger en god spiss.

Toppscorer for meg i min første sesong i Málaga! Scorer fortsatt mye, men Hulk scorer atskillig mer, dog kom for mye mer enn Gameiro.

Lenke til kommentar

Edin Dzeko er jo også en av spillets kraftspisser som har litt over gjennomsnittet god teknikk i tillegg.

 

(Dog, hva vet vel jeg? Jeg har styrt Liverpool i snart 13 sesonger, hadde Carroll de første sesongene inntil en regen tok over rollen som targetman, og har den nette sum av totalt 5 ikke-regens i troppen pdd - De Gea, Kjær, Pastore, Hazard og James McCarthy)

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Skal helst ha bedre teknikk enn Carew da laugh.gif

 

Men seriøst, det var en tanke. Får se hvem jeg finner til slutt!

 

Kjapp, høy, jobbe mye, ok teknikk og de viktigste attributes er kravene. Helst ung og.

 

Haha, Øyvind Hoås ^^

Lenke til kommentar

Da er Serie A sesongen 2016-17 over og mitt Genoa endte på 3. plass i serien ;)

Vant også cupen for andre året på rad og på toppen av det hele, endte opp med å vinne Europa League :D Neste år blir det Champions League ;)

 

 

 

 

Legger ved bilder av tabellen sånn som den endte og spillerstallen min ;)

 

Er noen av disse spillerne jeg vurderer og selge, er veldig spent på om jeg skal beholde Andy Carroll eller ikke. Syntes han skårer for få mål i den tiden jeg har hatt han i klubben. Men han er jo fortsatt lit god, så jeg får tenke på det. Har litt lyst på en ny spiss som kan score flere mål.

 

Spiller forøvrig en vanlig 4-3-3 formasjon.

post-55687-0-55893400-1313416947_thumb.png

post-55687-0-71899200-1313416985_thumb.png

post-55687-0-11102800-1313417684_thumb.png

Endret av Halky
Lenke til kommentar

Skal helst ha bedre teknikk enn Carew da laugh.gif

 

Men seriøst, det var en tanke. Får se hvem jeg finner til slutt!

 

Kjapp, høy, jobbe mye, ok teknikk og de viktigste attributes er kravene. Helst ung og.

 

Haha, Øyvind Hoås ^^

 

Med unntak av hurtighet så er faktisk Øyvind Hoås svært så solid på dette spillet. Problemet mitt er som sagt at jeg ikke får spisser med 12 i hurtighet og nedover til å virke i spillet... Og da detter han ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...