Gå til innhold

Define R2 oppgraderes


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke si at jeg likte fargen, men det er jo absolutt fint med flere valg :)

 

Er stor tilhenger av Fractial Design og var veldig imponert av det jeg så og leste om R2 samt deres strømforsyninger.

 

Det at de faktisk tar til seg kritikken de har fått og utbedrer hver og en skal de virkelig ha respekt for. Fractial Design kommer nok til å komme veldig langt i markedet for kresne nerder. Håper bare at de blir godt kjent slik at produktene deres også kommer ut til resten folket så de kan bli virkelig store.

 

Så snart økonomien bedrer seg så kommer jeg nok til å bygge en PC rundt deres produkter.

 

Takk söta bror, fortsett slik :D

 

Edit: Håper HW kommer med en lang og gjennomgående test av dette kabinettet : )

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar

Dette var en god nyhet. Alltid kjekt når et selskap forbedrer småpirk, spesielt for de som er litt kresne ;)

Jeg ser at de fremdeles ikke inkluderer et HDD-lys, men det bryter vel egentlig med den stilrene looken å ha et blinkende lys i front. Så det er vel kanskje like greit. At det nå er USB 3.0 i front er vel for mye å ønske, men det kan uansett lett ordnes.

 

Blir spennende å se på hvilken måte kabelhåndteringen er forbedret. Det finnes vel ikke noen tester enda?

 

Kan vel også nevne at det er oppgitt å veie 2 kg mindre enn R2!

Lenke til kommentar

Men de har vel ikke fikset den noe spesielle lukta enda? Det hadde en fryktelig rar, søt lukt.

 

De skiftet ut eller gjorde noe med støydempingsmattene på et eller annet tidspunkt, så kabinettet gikk fra å lukte sterkt i gammel versjon til å lukte bortimot ingenting i den "nye" versjonen. Den gamle versjonen sluttet å stinke etter noen dager/uker, dog.

 

Sjekk tilbakemeldingene under HW-omtalen av R2 for mer info.

 

 

 

Ser ut som er kjøleskap...

 

Ja, det gjør i grunn det. Et meget pent og stilrent kjøleskap. :]

 

 

 

Sende tilbake uåpnet R2 pga kritikken tro :hmm:

 

Neh, med mindre det daterer fra før støydempingsoppgraderingen.

Edit: Ah, de har gjort noe med hullet i hovedkortmonteringsplaten, kanskje du bør sjekke om hovedkortet ditt "passer" i R2 først. Mon tro om det ikke var Gigabyte-kort som ikke passet.

 

 

Man fikk vel ikke R2 i hvitt, jeg lurer på om flere nye farger kommer til å tilbys. *sjekke nettsiden*

 

* Define R3 Pearl Black

* Define R3 Titanium Grey

* Define R3 Silver Arrow

* Define R3 Arctic White

 

Edit: Niks, bare hvitt. Jeg synes det var pent i hvitt, selv om den fargen gjør at kabinettet ligner mest på et kjøleskap.

Endret av Lch
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...