Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo praktisk talt ingenting gale med xbox versjonen?

 

Er det spørsmål eller påstand? Selvfølgelig er det masse feil på Xbox versjonen også, men PS3 og PC kom nok desidert dårligst ut denne gangen ja. Slik er det dessverre når man tilsynelatende driver med portering i stedenfor dedikerte utvikler team for hver platform.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Host migration blir det... At det ikke lagres i theater mode? Hvis man skal syte over det når de har noe helt for jævlig mye annet og fikse opp i, så blir de for gale. Hvilken bug med reloading? at det er så høy lyd av det? Hvis det er buggen så er det nok meningen.

Lenke til kommentar

Fanboy og fanboy.

Konstanterer jo bare fakta.

PC = Fullbefengt med feil.

PS3 = en viss mengde feil.

Xbox = den som har minst feil.

 

 

Men det er fordi Microsoft har betalt Activision og Treyarch for å aktivt sabotere spillet på de 2 andre plattformene, har jeg lest her i tråden.

Konstanterer fakta? Det du sa var at de på pc kom til å syte masse, de på ps3 kom til å syte en del, mens de på xbox kom ikke til å si noe gale.

 

Microsoft har nok ikke betalt Treyarch for å ødlegge spillet på pc3 og pc, nei. Men slik jeg har kjønt det, har de har betalt for at spillet skal lages til xbox360 og hvis det skal portes, skal det portes fra xbox til de andre platformene. Men ikke skyt meg hvis det er feil (in-game kan du få lov da ;))

Lenke til kommentar

Blackops suger får bare hitmarker. Om man skal spille det så blir det hardcore

 

Det har også med aim'en å gjøre. :)

 

Har ikke så mye med aim å gjøre når du står helt intill en kar og må skyte nesten hele magasinet i han på og drepe han.

 

Noe som jeg også ikke skjønner er hvorfor Treyarch prioriterte ''customization'' mer enn gameplay i produskjonen av blackops, blir liksom bare feil at en sniper må skyte 3-4 skudd i en fiende før han dør.

Lenke til kommentar

Blackops suger får bare hitmarker. Om man skal spille det så blir det hardcore

 

Det har også med aim'en å gjøre. :)

 

Har ikke så mye med aim å gjøre når du står helt intill en kar og må skyte nesten hele magasinet i han på og drepe han.

 

Noe som jeg også ikke skjønner er hvorfor Treyarch prioriterte ''customization'' mer enn gameplay i produskjonen av blackops, blir liksom bare feil at en sniper må skyte 3-4 skudd i en fiende før han dør.

 

Høres ut som du spiller på konstant 2 bar connection, og med L96 dreper jeg alltid med ett skudd fra brystet og opp.

Lenke til kommentar

Blackops suger får bare hitmarker. Om man skal spille det så blir det hardcore

 

Det har også med aim'en å gjøre. :)

 

Har ikke så mye med aim å gjøre når du står helt intill en kar og må skyte nesten hele magasinet i han på og drepe han.

 

Noe som jeg også ikke skjønner er hvorfor Treyarch prioriterte ''customization'' mer enn gameplay i produskjonen av blackops, blir liksom bare feil at en sniper må skyte 3-4 skudd i en fiende før han dør.

 

Høres ut som du spiller på konstant 2 bar connection, og med L96 dreper jeg alltid med ett skudd fra brystet og opp.

 

Hender faktisk når jeg er host, spiller ikke dårlig men liker ikke at man må bruke et halvt magasin for å drepe. Btw min kill/death ratio er 1.55 :)

Lenke til kommentar

Flere som har testet BO både på PS3 og X360? For en forskjell på helt like spill. Har spillet på Begge konsoller men velger Xbox versjonen foran Ps3 versjonen 10/10 ganger. Dårlige grafikk og mye lagg er det største problemet med PS3 versjonen. Skjønne ikke hvorfor det er så stor forskjell på spillene, skulle jo være helt identiske når vi snakke om PS3 og X360?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Flere som har testet BO både på PS3 og X360? For en forskjell på helt like spill. Har spillet på Begge konsoller men velger Xbox versjonen foran Ps3 versjonen 10/10 ganger. Dårlige grafikk og mye lagg er det største problemet med PS3 versjonen. Skjønne ikke hvorfor det er så stor forskjell på spillene, skulle jo være helt identiske når vi snakke om PS3 og X360?

Grunnen er at spillet er porta fra Xbox til PS3 :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...