Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke PS3 og livet mitt består ikke av Black Ops. Beklager.

 

Av ren og skjær nysjerrighet, hvor gammel er du?

 

Har fått inntrykk at du er 12-13 år gammel med god norsk, men med rare dog sterke meninger....

 

Edit: Så at du var 19.....

Endret av mrDave
Lenke til kommentar

Fullstendig klar over det. Mente ikke at han var dårlig. Men synes videoen gir et dårlig bilde av hvor gode de egentlig er når de møter så dårlig motstand.

De fleste med erfaringer fra spillet ville jo hatt en grei match mot det laget der.

 

Du har helt rett i at det ikke var det beste laget vi spilte mot. Hvis jeg ikke tar helt feil sier jeg det vel også i videoen :)

 

Jeg har flere videoer liggende som jeg legger ut så fort jeg er ferdig med dem, der er det noen med litt mer motstand. Setter pris på all tilbakemelding så det er bare å subbe og kommentere :)

 

Ellers ønsker jeg alle en god kveld forhåpentligvis fylt med spilling ;)

 

BlastFM

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

 

flott! Selv om jeg har xbox blir jeg bare lei meg av å høre det der. Call of duty kommer mest sannsynlig til å slutte og selge spill til playstation, noe som er greit for de gir jo bare ut drit. Uansett er det leit at når en spillserie var så bra, så skal de bare drite i de beste spillene, og tjene mest mulig penger på det nye spillet før de bare driter i det og.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

 

flott! Selv om jeg har xbox blir jeg bare lei meg av å høre det der. Call of duty kommer mest sannsynlig til å slutte og selge spill til playstation, noe som er greit for de gir jo bare ut drit. Uansett er det leit at når en spillserie var så bra, så skal de bare drite i de beste spillene, og tjene mest mulig penger på det nye spillet før de bare driter i det og.

Hmm, Playstation har en sikkerhetsfeil, som ødelegger spillet pga cheatere.

Tror du virkelig Activision vil selge et spill, og første gang (og alle gangene etter det) du logger inn er spillet infisert av cheatere?

Da hadde iallefall JEG ville hatt pengene mine tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...