Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Fjernkontrollen har faktisk ikke kjerm hvis du ser på den.. Så når du kjører rundt et gjørne, skulle kjermen/tven din ha blitt svart :p

 

 

EDIT:

Gahaha, testet en Ekstern ESP jeg hadde programmert for sph4ck for en stund tilbake. At folk virkelig tar seg tid.

 

Wallhack? :S

EDIT:spoiler faila

Endret av mhen93
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I mine øyne er XOM 3 cheating da du får ekstremt store fordeler i forhold til de som spiller med håndkontrollen.

 

Din mening om det. Men er utrolig mange allerede som benytter seg av slike adapter. Gamezone og Modnet er jo aktører i Norge som selger slike typer, dog ikke XIM.

 

Eg er eigentlig litt enig med Enquad her.

Ein av dei tinga som har vært positivt med multiplayer på konsoll er at alle stiller likt uavhengig av utstyr. Lenge var det slik at det einaste som kunne gi nokon eit fortrinn var tilkoblinga.

 

Dersom ein ser f.eks på PC så er det eit stort fortrinn å ha PC som er kraftig nok til å kjøyre full grafikk og full oppløysning på ein stor skjerm, dei som ikkje har fullt så godt utstyr vil då måtte være mykje betre for å kunne hevde seg mot ein med heilt topp utstyr.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Det jeg misliker som et helvete er kontrollen, ellers liker jeg ikke menyen så godt men var et lett kjøp da jeg fikk "sponset" halvparten i tillegg tre måneder Xbox Live.

 

Hvorfor ikke bare kjøpe konverter så du kan bruke PS3 kontrollen din på Xbox? Er jo 0 stress.

Søkt mye på det og fant ut at det ikke var mulig, kun omvendt. Men hvis du vet om at det går så send meg gjerne en link.

Lenke til kommentar

Det jeg misliker som et helvete er kontrollen, ellers liker jeg ikke menyen så godt men var et lett kjøp da jeg fikk "sponset" halvparten i tillegg tre måneder Xbox Live.

 

Hvorfor ikke bare kjøpe konverter så du kan bruke PS3 kontrollen din på Xbox? Er jo 0 stress.

Søkt mye på det og fant ut at det ikke var mulig, kun omvendt. Men hvis du vet om at det går så send meg gjerne en link.

 

Lenke til kommentar

Det jeg misliker som et helvete er kontrollen, ellers liker jeg ikke menyen så godt men var et lett kjøp da jeg fikk "sponset" halvparten i tillegg tre måneder Xbox Live.

 

Hvorfor ikke bare kjøpe konverter så du kan bruke PS3 kontrollen din på Xbox? Er jo 0 stress.

Søkt mye på det og fant ut at det ikke var mulig, kun omvendt. Men hvis du vet om at det går så send meg gjerne en link.

 

http://www.extreme-mods.com/XCM-Cross-Fire-Converter-for-Xbox-360-p/xb360-xcmcrossfireconverter.htm

Lenke til kommentar

Jeg har skaffet meg Hardened Edition igår, testet alle fire banene. Det var ganske spennende å spille disse fire banene. Uansett, idag spilte jeg på Nacht der Untoten. Jeg kom på 24 runder. Jeg er ikke egentlig stolt for jeg har kommet så langt. Rett og slett det var juks. Begrunnelsen at jeg spilte med tre personer. To personene har brukt "triks" derhvor de kjøpte "ape-felles" hva det heter? Det er jo vanligvis når man har 3 "ape-felles" stykker. Når er brukt opp og venter neste "MAX AMMO" og får ny 3 "ape-fellles" Ikke sant?

 

Ja, som nevnt at de to personene som brukte trikset å kjøpe ny bombe som ligger på en bestemt vegg i andre etasje ved trappen. Hver gang har de tomte ape-felles og løp til veggen og kjøpte ny bombe og fikk ape-felles. Jeg og en annen person syntes litt rart og ville prøvd om det funker? Vi prøvde og prøvde. Det skjedde ingenting som vi ønsket være samme som de to personene. Jeg spør at er det bugs? Ellers?

 

EDIT; Jeg spiller på PS3

Endret av Denny Hamlin
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Du kaster en nade inn mot en vegg, står over naden og trykker på å kaste en ape, så får du kastet en. Sånn kan du gjøre fire ganger fordi du har 4 aper, når man er tom for frags kjøper man nye og slik forsetter det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...