Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

Dette er den sykeste, og jeg mener den sykeste videoen jeg har sett av alt. Dette hadde klart slått traileren til black ops, det er helt sinnsykt hvor bra man kan gjøre det med theater mode!

 

Lenke til kommentar

Enquad: Hvordan er den og bruke? hvis du klarer og forklare det :)

Perfekt å holde i, funksjonsrik og presis.

Litt uvandt på starten med (da jeg var vandt med Razer Abyssus).

Liker veldig godt det at man kan holde inne en liten knapp ved tommelen for å sette den ned til en lavere DPI når man presser den, perfekt når man f.eks skal snipe (Iallefall i BC2).

 

Glad det ikke står madcatz andre steder enn på esken, da det er en Cyborg mus.

Lenke til kommentar

Black ops RAT7 stealth mouse er bare herlig :D Har dog aldri kjønt den knappen på siden som setter ned sensen når du holder den inne. Det er jo ikke mulig å bruke den til noe fornuftig..

 

OT, så jeg setter det i spoiler.

 

Bare en siste OT, du har ikke byttet bare visningsnavn og ikke brukernavn?

beklager sent svar, men nei, jeg har ikke byttet visningsnavnet. Det er bare at jeg ikke husker passordet. har satt explorer til å logge meg inn automatisk, så bruker det aldri lengre :p

 

 

Noen som vet om 1.06 patchen er ute?

 

Er nok ikke ute enda.

Har vært rimelig stille rundt Black Ops de siste dagene.

Og tro meg. Den dagen det kommer en patch, så skal vi atter en gang lese om; "hvor elendigt dårlig spillet er, hvor alle (veldig mange, særlig PC, og dels PS3brukere) hater spillet. Det er det dårligste noen sinne, og Treyarch tenker kun på penger. Ikke på å tilfredsstille gamere som har a) lastet spillet ulovlig ned, b) betalt hele ukelønnen sin for spillet, eller c) bare er generelt missfornøyd uansett."

Jeg liker hvordan du, og en del andre, blir så fanboys. "Når det kommer ny patch, så kommer mange til å klage noe sykt! Spesielt de på pc! også de på ps3, men de bruker jo konsoll så de er ikke så ille. Av de på xbox derrimot er det bare ytterst få som kommer til å klage." :hmr:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Jeg tror det er det, og hvis det lekkes ut noen informasjon om dette gleder jeg meg til å se hvordan dere reagerer. Det skal være vanskelig å sabotere ett spill så mye på ps3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...