Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Auda, ser da at at å fullføre prestige 15 er nok utenfor min rekkevidde. :( Brukte litt over 16timer for å nå level 50 og ser liksom ikke for meg at jeg kommer til å sitte 240 timer til med spillet! Litt kjipt, for gullversjonen av alle våpen er jo litt artig.

Endret av Vice
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv å trekk ut stikkontakten til ruter/modem.

Vent 30 sekunder og sett i igjen.

 

Mange som har hatt open, og får moderate, løser problemet med å starte ruter på nytt.

 

Det er bare tilfeldigheter når det kommer og detter ut når UPnP gjør jobben. Søk litt på DMZ, det er den beste måten for xboxen din! :)

Lenke til kommentar

Noen som har dødd?

 

In-game: ja, har en lei tendens til å falle død om rett som det er, men blir heldigvis reinkarnert etter et par sekunder.

Real life: ikke enda nei, ikke særlig keen heller, har hørt at det er elendige respawns (praktisk talt umulig å komme seg tilbake dit du var). Vurderer dog Islam etter som de visstnok har en mod som gjør at du respawner sammen med 72 jomfruer (en jomfrudom som de visstnok ikke har planer om å beholde). Men her gjelder det å være raskt ute, før denne glitchen blir patcha.

haha, beste innlegget jeg har lest på lenge ;)

 

Tenkte egentlig på forumet, siden det var så liten aktivitet her. Det er sikkert bare noen som prøvde den islam modden du snakket om, for jeg har hørt at den er veldig populer på grønnland(bydelen)

Lenke til kommentar

Noen som har dødd?

 

In-game: ja, har en lei tendens til å falle død om rett som det er, men blir heldigvis reinkarnert etter et par sekunder.

Real life: ikke enda nei, ikke særlig keen heller, har hørt at det er elendige respawns (praktisk talt umulig å komme seg tilbake dit du var). Vurderer dog Islam etter som de visstnok har en mod som gjør at du respawner sammen med 72 jomfruer (en jomfrudom som de visstnok ikke har planer om å beholde). Men her gjelder det å være raskt ute, før denne glitchen blir patcha.

Oh lord, som jeg lo! :)

Lenke til kommentar

Auda, ser da at at å fullføre prestige 15 er nok utenfor min rekkevidde. :( Brukte litt over 16timer for å nå level 50 og ser liksom ikke for meg at jeg kommer til å sitte 240 timer til med spillet! Litt kjipt, for gullversjonen av alle våpen er jo litt artig.

 

Det vil gå ein del kjappare å gå frå level 1 til 50 neste gong.

 

Ved fyrste gongs gjennomspeling av multiplayer så bruker du mykje tid på å teste våpen og perk kombinasjoner som ikkje virker for deg.

 

Du tjener meir XP på å berre bruke dei oppsetta som du gjer det bra i en å bruke tid på å skaffe pro versjon av ein perk som du ikkje liker å bruke.

 

Eit anna tips er å sjekke statestikken din for å finne ut kva slags modus du tjener mest XP per minutt i.

Dersom du ikkje oppnår høge killstreaks regelmessig så er det også ein god idé å berre bruke lave killstreaks.

Du tjener meir XP på å kalle inn spy plane i kvart einaste liv en du tjener på å kalle inn hundane ein gong per X-antall dødsfall.

 

For å bruke spy-plane så får du 100 XP, plus vanligvis ein 2-3 ekstra kills fordi du veit kor fienden er.

For å bruke hundane eller airship så får du vel 500 XP, pluss kanskje 10 kills i snitt? Dersom vi antar at du får 10 kills til 50 XP per kill så vil ein 11 kills killstreak gi deg ca 1000 XP totalt. Det betyr at dersom du ikkje får 11 kills ein gong for kvar 10 ande gong du dør så vil du tjene meir XP på å bruke spyplane en på å bruke airship.

 

Slike ting finner du ut av etter kvart, noke som gjer at du tjener XP mykje kjappare ved neste gongs gjennomspeling.

Lenke til kommentar

Noen som kan hjelpe meg med å sette NAT til open på xbox360? har alltid hatt Open nå har jeg moderate.

 

Modem type er zyxel ifra telenor.

 

Drev på litt med den jeg og! Fant heldigvis ut av hvordan jeg skulle gjøre det da :)

Kanskje du vil dele det med han som hadde problemer med det? : )

Lenke til kommentar

hehe, eller så kan du ha satt search på far away only :p

 

Litt ot, men andre som har problemer med diskusjon.no på explorer nå?(kommer ikke inn på mozilla, for jeg har skrevet inn passordet feil for mange ganger) hirtigsvar fungerer ikke, og smiliene fungerer ikke hvis jeg ikke skriver de inn manuelt..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

hehe, eller så kan du ha satt search på far away only :p

 

Litt ot, men andre som har problemer med diskusjon.no på explorer nå?(kommer ikke inn på mozilla, for jeg har skrevet inn passordet feil for mange ganger) hirtigsvar fungerer ikke, og smiliene fungerer ikke hvis jeg ikke skriver de inn manuelt..

Standard Firefox og Opera problem.

Chrome fungerer fint iallefall :- )

Lenke til kommentar

hehe, eller så kan du ha satt search på far away only :p

 

Litt ot, men andre som har problemer med diskusjon.no på explorer nå?(kommer ikke inn på mozilla, for jeg har skrevet inn passordet feil for mange ganger) hirtigsvar fungerer ikke, og smiliene fungerer ikke hvis jeg ikke skriver de inn manuelt..

Standard Firefox og Opera problem.

Chrome fungerer fint iallefall :- )

Jeg bruker internett explorer.. får ikke logga inn på verken firefox eller chrome, for jeg husker ikke passordet :whistle: EDIT: kan finne det ut ved å prøve noen ganger, men kommer opp advarsel om at brukeren stenger etter tredje gangen..

Endret av mhen93
Lenke til kommentar

Noen som kan hjelpe meg med å sette NAT til open på xbox360? har alltid hatt Open nå har jeg moderate.

 

Modem type er zyxel ifra telenor.

 

Drev på litt med den jeg og! Fant heldigvis ut av hvordan jeg skulle gjøre det da :)

Kanskje du vil dele det med han som hadde problemer med det? : )

 

Joa kan gjøre det!

 

Det jeg først gjorde var å oppdatere til nyeste firmware, som kan lastes ned herfra: http://moya.zyxel.no/multimodem/

Også gikk jeg til Security -> Firewall. Hos meg så hadde WAN to LAN "drop". Så jeg skiftet den til "permit".

Deretter gikk jeg videre til "Rules", og valgte WAN to LAN i packet direction og la inn de portene jeg skulle åpne.

 

Det var alt jeg gjorde for å få det til å fungere iallefall.

Lenke til kommentar

Noen som kan svare meg på hvorfor jeg blir satt i lobby med folk fra USA og New Zealend etc.?

Kan det ha noe med døgnrytmen din å gjør ? :tease:

 

Pøh, døgnrytmen min er fin den :p

 

Men seriøst, jeg søker Locale Only og jeg havner i lobby med folk fra USA, Singapore, Japan, Australia og Indonesia? det er noe veldig galt her. enda mer merkelig er det at jeg er Host i 90% av tilfellene. Jeg har NAT Type: Open. Bandwitdth: 10000kbps.

Connectivity Information: A.B.C.D.E.F.G.H.I.J

GEOGRAPHICAL REGION:25

 

hva enn alt det der betyr? noen som vet?

Endret av mrgimmick
Lenke til kommentar

Noen som vet om 1.06 patchen er ute?

 

Er nok ikke ute enda.

Har vært rimelig stille rundt Black Ops de siste dagene.

Og tro meg. Den dagen det kommer en patch, så skal vi atter en gang lese om; "hvor elendigt dårlig spillet er, hvor alle (veldig mange, særlig PC, og dels PS3brukere) hater spillet. Det er det dårligste noen sinne, og Treyarch tenker kun på penger. Ikke på å tilfredsstille gamere som har a) lastet spillet ulovlig ned, b) betalt hele ukelønnen sin for spillet, eller c) bare er generelt missfornøyd uansett."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...