Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og siden vi alle har lyst til å kose oss i 2011 med forum og mange positive poster anbefaler jeg at vi roer litt ned sirkuset og holder oss til saklige diskusjoner på rett plass om man skal diskutere hvilken konsoll eller pc / mac som er best for å spille CoD : Black ops på.

 

Vi bør kunne få til å respektere at alle har forskjellig smak her på forumet, noen liker å spille på konsoll mens andre liker å kose seg med mora til han som eier pcen :p

 

Godt Nyttår!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

@Emils1

 

Hvordan kan man beregne sånt? Har ikke 360 10x spillere også, blir det ikke litt urettferdig sammenligning da, og forresten, hvem bryr seg? xD

 

Tviler på at det er slik X konsoll bruker er dummere genetisk enn Y konsoll bruker -_-

 

Bruk tiden og energien dere bruker på forumet til spilling.

 

Les hva han skriver da. Han skriver jo at PS3 har bedre spillere.

Du bryr deg tydeligvis siden du blander deg inn å drar inn PC uten at det i det hele tatt var med i diskusjonen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Jeg sier at ps3 sine beste spillere er bedre enn xbox sine beste spillere. Tenkte ikke generelt på public for der har jeg ingen formening om, public for meg er boss.

Lenke til kommentar

[quote name='Slettet-GlDE6z' timestamp='1293902611' post='16704695']

Jeg sier at ps3 sine beste spillere er bedre enn xbox sine beste spillere. Tenkte ikke generelt på public for der har jeg ingen formening om, public for meg er boss.

 

LOL. Du kan ikke være gamle karen?

Pappa`n min er sterkere enn din.

ps!

Noen ganger burde dette forumet her ha 18 års grense:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...