Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-GlDE6z

Ja du kan høre de, men du skjønner ikke alltid kor de kommer ifra pga det er så JÆVLIG forvirrende lyd. For ikke å snakke om bombeplante lyden, enten så hører du den høyt, eller så hører du den ikke i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja du kan høre de, men du skjønner ikke alltid kor de kommer ifra pga det er så JÆVLIG forvirrende lyd. For ikke å snakke om bombeplante lyden, enten så hører du den høyt, eller så hører du den ikke i det hele tatt.

 

Ehm. Stereo, surround. Sier disse ordene deg noe?

Normale TV'er utstyt med stereolyd, vanlig drittlyd som ikke er produsert for å skape f.eks en bra filmopplevelse. Det er nærmest umulig å høre hvor lydene kommer fra, men du får lett et clue om hvor fienden er.

 

Surround derimot, avgir jo fiendens posisjon med nok lyd på, er kanskje ikke så mange her som spiller med hjemmekinoanlegg etc.

 

Så forresten at du la meg til på Xbox Live, Enquad, håper vi kan spill en game en gang. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Ja du kan høre de, men du skjønner ikke alltid kor de kommer ifra pga det er så JÆVLIG forvirrende lyd. For ikke å snakke om bombeplante lyden, enten så hører du den høyt, eller så hører du den ikke i det hele tatt.

 

Ehm. Stereo, surround. Sier disse ordene deg noe?

Normale TV'er utstyt med stereolyd, vanlig drittlyd som ikke er produsert for å skape f.eks en bra filmopplevelse. Det er nærmest umulig å høre hvor lydene kommer fra, men du får lett et clue om hvor fienden er.

 

Surround derimot, avgir jo fiendens posisjon med nok lyd på, er kanskje ikke så mange her som spiller med hjemmekinoanlegg etc.

 

Så forresten at du la meg til på Xbox Live, Enquad, håper vi kan spill en game en gang. :)

Jeg bruker Tritton Ax Pro 5,1 digital surround sound såå? Ja. Det er bugget på ps3, har opplevd det mange ganger og kan bruke theater mode til å bevise det.

Lenke til kommentar

For dere som ikke vet om det, så finnes det en bomb glitch. Hvis du snurrer i rundt mens du planter/defuser så vil det ikke komme noen lyd fra bomben. Veldig nyttig glitch men skulle gjerne hatt den vanlige lyden på mw2 når du plukket opp bomben.

Lenke til kommentar

Sliter å få Perk Lightweight Pro, har alt unntatt:

 

Offense Medals – Get 10 Offense Medals by killing enemies near their objective.

 

 

Fatter ikke dette helt. Har 7/10, men dette er helt tilfeldig. Vansklig å forstå hva de meiner.

 

Tips?

 

Spill endel demolition. Folk er nødt til å henge rundt A eller B enten de angriper eller forsvarer.

Lenke til kommentar

Sliter å få Perk Lightweight Pro, har alt unntatt:

 

Offense Medals – Get 10 Offense Medals by killing enemies near their objective.

 

 

Fatter ikke dette helt. Har 7/10, men dette er helt tilfeldig. Vansklig å forstå hva de meiner.

 

Tips?

 

Enten spill domination, eller capture the flags (alle du dreper mens du har flagget regnes med i den)

 

Morsomt at det er ikke den du har skaffet, syns Lighweight pro er lettest å få pro i jeg :)

Lenke til kommentar

Ah, mens JEG har flagget. Trodde jeg måtte drepe folk som hadde flagget.

 

 

EDIT:

Nei fuck heller. Folk camper flaggene, og laget springer rundt som tullinger og sammarbeider ikke.

 

Hvordan ellers kan jeg gjøre den? Forsøkte Demolition, men fatter ikke hvordan det skal gjelde der.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Ah, mens JEG har flagget. Trodde jeg måtte drepe folk som hadde flagget.

 

 

EDIT:

Nei fuck heller. Folk camper flaggene, og laget springer rundt som tullinger og sammarbeider ikke.

 

Hvordan ellers kan jeg gjøre den? Forsøkte Demolition, men fatter ikke hvordan det skal gjelde der.

 

Bruk tactical insertion nær flagget deres, så slipper du all den frustrerende løpinga tilbake hele tida når du blir drept. Kast flash/røyk eller whatever og ta flagget. Greide glatt 15 flagg på en halvtime tre kvarter på denne måten. Offensive medals fikk jeg på demolition før jeg brukte denne taktikken på CTF.

Endret av bas
Lenke til kommentar

Ah, mens JEG har flagget. Trodde jeg måtte drepe folk som hadde flagget.

 

 

EDIT:

Nei fuck heller. Folk camper flaggene, og laget springer rundt som tullinger og sammarbeider ikke.

 

Hvordan ellers kan jeg gjøre den? Forsøkte Demolition, men fatter ikke hvordan det skal gjelde der.

 

Bruk tactical insertion nær flagget deres, så slipper du all den frustrerende løpinga tilbake hele tida når du blir drept. Kast flash/røyk eller whatever og ta flagget. Greide glatt 15 flagg på en halvtime tre kvarter på denne måten. Offensive medals fikk jeg på demolition før jeg brukte denne taktikken på CTF.

 

Den var smart. Skal teste det ut.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

hei!

 

Har merket når jeg har spilt one in the chamber i det siste at det er mange som spiller multiplayer på samme maskin som har en ekstremt feig taktikk:

 

først camper de (eller noe lignende, har ikke giddet å se i theater). det ender i hvert fall med at de har 0 kills og 0 deaths når det bare er en fyr igjen. så dreper de den siste karen, noe som ikke er vanskelig med tanke på at han mest sannsynlig har dødd en eller to ganger, pluss at de er to som samarbeider om å ta han.

 

når det bare er de to igjen på samme maskin, driver de bare å tuller seg og bruker opp tid. dette ender med at alle leaver fordi de ikke gidder å vente til matchen er ferdig, da de tydeligvis ikke er ute etter å drepe hverandre. når alle har leavet, vinner de potten og har tjent penger, selv om de egentlig ikke ville kommet på topp 3.

 

ble ekstremt provosert etter at dette skjedde en del ganger med meg i sted @:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...