Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Og her tar vi en stopper for diskusjonen om "Hvilken pappa som er sterkest" , det blir rett og slett litt banalt å sitte og diskutere om hvilken gruppe av spillere på pc / xbox360 / ps3 som er best når mesteparten av de som spiller aktivt på en av utgavene sannsynligvis ikke konkurrer mot noen av de andre.

 

 

Har personlig ikke fått testet dette spillet alt for mye, finnes det noen morsomme ekstramodus i det?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som i det hele tatt spiller på xbox her?

 

Du vet at det er på Xbox det er flest COD spillere? Er jo PC som er i kraftig undertall.

 

Nå har jeg lest hele denne tråden fra ca den post etter spillet kom ut.

(Jeg var på jakt etter noen gode tips i hvordan jeg skal spille, hvilke våpen som er ok, og perks som anbefales)

Og kort oppsummert er det en tråd om folk som for det meste er særdeles missfornøyd med dette spillet.

De syter og klager. Men fortsetter å spille. Syter og klager mer.

Det er lagg, lav fps, kick fra server, ustabile servere m.m.

 

Jeg spiller også Black Ops, men på Xbox 360. Og jeg kjenner meg ikke igjen i noe som helst av all den sytingen her inne.

Folk hater Second chance, hater RC-XD. Hater grenade launcher (også kaldt noob-tube).

Hvad med å spille spillet på de premissene det er lagt opp?

Det er så mye syting her inne at jeg ikke forstår dere spiller spillet engang.

(Det minner om en som puler en støgg dame og hele tiden sier, "shit du er stygg altså. Helsikken, du ser ikke ut". Men de fortsetter å pumpe og pule og syter over hvor elendig dama er :D )

 

Konklusjonen min er at Xbox-folket, (og det meste av PS3 folket foruten om et par her inne) er tilfreds med spillet.

Så i stedet for å sitte å syte på forumet om alt Treyarch burde gjøre annerledes, så spiller vi faktisk spillet.

Jeg er helt ELENDIG på online FPS. Er sykt treg på å sikte, eier ikke taktisk sans, og er dårlig til å orientere meg. Reagerer som en vareheis. Har ikke sjangs i havet.

Har vel en K/D ration på 1/3. Men jeg storkoser meg likevel. Selv om jeg dør 3 ganger, så digger jeg det ene killet jeg fikk.

 

Når folk ikke liker for eksempel RC-XD. Så skjønner jeg det ikke. Er det fordi de dør av den?

Hver gang jeg hører "RC-XD spottet near your position", så hører jeg etter lyden. Enten gjemmer jeg meg, eller så går jeg inn for å skyte stakkaren. RC-XD er en del av spillet. Og spill i forhold til at den er med i stedet for å whine om den.

 

Så til at Xbox folk, happy gaming. Vi ses der ute!

Endret av trykkertor
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Har personlig ikke fått testet dette spillet alt for mye, finnes det noen morsomme ekstramodus i det?

Man kan vel si at det er 3 ekstramoduser;

Combat Training - som vanlig multiplayer, men mot pc'en og med eget level.

Zombie mode - Som i cod 5. det kommer zombier strømmende inn, og du skal overleve så mange runder du klarer. (så sant du ikke dør, varer det evig.)

Dead ops arcade - 2D zombie mode (hvis jeg kan kalle det for det)

Se det, så kjønner du det

Video i spoileren

 

 

Endret av mhen93
Lenke til kommentar

Konklusjonen min er at Xbox-folket, (og det meste av PS3 folket foruten om et par her inne) er tilfreds med spillet.

Så i stedet for å sitte å syte på forumet om alt Treyarch burde gjøre annerledes, så spiller vi faktisk spillet.

Prøver du å si at de som syter her er pc spillere og de som spiller konsoll er fornøyd(bortsett fra noen konsollspillere som også klager)

 

Jeg har da sett like mange konsollspillere som pcspillere her, som kommer for å whine..

 

(sry for dobbelpost)

Lenke til kommentar

Prøver du å si at de som syter her er pc spillere og de som spiller konsoll er fornøyd(bortsett fra noen konsollspillere som også klager)

 

Jeg har da sett like mange konsollspillere som pcspillere her, som kommer for å whine..

 

Ja, det er det jeg sier, og jeg er ikke enig med din påstand.

Inntrykket jeg har er at det er side opp og side ned om

admins,

dedicated server

admin kick

under 60 fps

servere med kick-automatikk (grenade launchers, TK etc)

Anbefalt CPU

Anbefalt skjermkort

Anbefalt specs generelt

Steam nede

etc etc

 

Alt dette er for meg uttrykk som hører hjemme i PC-verden.

 

Jeg har spillt BO online i et par uker nå, og jeg storkoser meg. Driter en lang tråd i når ting ikke går akkurat som en kunne ønsket.

Hate the player, not the game.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
snip

 

Grunnen til at du sannsynligvis synes dette er et topp spill uten feil og mangler er nok fordi, som du selv sier, er rimelig elendig (dette er dine egne ord, ikke noe jeg påstår), og legger derfor i liten grad merke til feil og mangler. Dessverre for deg er det også mange der ute som har et snev av konkurranseinnstinkt når de spiller, og har betalt akkurat like mye som deg for spillet, og har derfor sin fulle rett til å klage over ting de ikke synes er bra. Det har allerede blitt releasa haugevis med patcher til dette spillet, tror du dette ville skjedd uten at folk sier i fra om feil og mangler (klager som du kaller det)?

 

Det er også like ironisk hver gang noen klager over at andre klager ;)

 

Skal dog være enig i at dette kanskje ikke er det beste stedet å klage på saker og ting da man uansett ikke vil bli hørt i stor grad, men dette er en dråpe i havet sammenlignet med den massive klaginga som foregår på det offisielle BLOPS forumet hvor det rettmessig hører hjemme.

 

Så nei, dette spillet er langt fra feilfritt, og du må bare regne med klaging så lenge folk betaler gode penger for et produkt de ikke føler oppfyller forventningene.

Endret av bas
Lenke til kommentar

Ja, det er det jeg sier, og jeg er ikke enig med din påstand.

Inntrykket jeg har er at det er side opp og side ned om

admins,

dedicated server

admin kick

under 60 fps

servere med kick-automatikk (grenade launchers, TK etc)

Anbefalt CPU

Anbefalt skjermkort

Anbefalt specs generelt

Steam nede

etc etc

 

Alt dette er for meg uttrykk som hører hjemme i PC-verden.

 

Jeg har spillt BO online i et par uker nå, og jeg storkoser meg. Driter en lang tråd i når ting ikke går akkurat som en kunne ønsket.

Hate the player, not the game.

Nå har ikke jeg telt hvor mange som spiller konsoll og pc av de som har klaget, men mener iallefall å ha sett mer enn "et par" fra konsoll som whiner..

Jeg er enig i at det ble veldig mange sider om anbefalt kjermkort/CPU/admin kontroll, og da det sto på som verst hoppet jeg selv bare over noen sider, siden jeg ikke gadd å lese igjennom alt. Men om noen trenger hjelp med slike ting, kan det fort bli en del poster.(selv om litt for mange spurte om de hadde for dårlig pc pga. lagg, selv om det var svart på mange ganger før.)

 

Uttrykket; "Hate the player, not the game." er jeg egentlig enig i, i de fleste spill. Men når det lagger sykt i black ops, ser jeg ikke noen grunn til å hate meg selv. Da irriterer jeg meg ikke over at jeg spiller dårlig/dør mye, men at spillet ikke flyter godt nok og at utviklerne ikke klarer å fikse det.

Siden du spiller på xbox så kan godt situasjonen ang. lagg være helt annen, siden spillet opprinnelig ble laget til 360 og senere portet til ps3 og pc.

Lenke til kommentar

OG alt du ramser opp der Trykker hører ikke hjemme på pc..en god del av de GJELDER konsoll også;)

 

Ei er Anbefalt CPU, Anbefalt skjermkort, Anbefalt specs generelt. ikke whining, men feil tråd uansett.

Siste sidene har det vært konsoll-folket som har stått for whiningen og utrolig unødvendig baby-diskusjon.

 

Det som er iriterende er ikke folk som spør om hjelp og slike ting..men teite diskusjoner om ps3, 360 og pc..hvilken som er best og blabla.

 

 

 

Forøvrig så er ikke dette en tråd for whining, men diskutere spillet.

Oppfordring til andre som er lei..rapporter det når det starter som jeg har gjort en gang her og det ble ryddet opp da :thumbup:

Endret av Amanita Muscaria
  • Liker 1
Lenke til kommentar

for og være helt ærlig, så syns jeg modern warfear 2 var MYE bedre!

+1

Syns det selv, men MW2 er "brukt opp" og har noen få mangler som blir så store når absolutt alle utnytter dem.

Samme som alle bruker UMP i MW2 så bruker alle AK74-U i BO. Sjelden jeg ser noen løpe rundt med skorpion eller noe annet (innen SMG).

Derfor jeg liker å spille CoD4 mer enn MW2/BO, men jeg spiller BO mer enn jeg spiller CoD4 likevel.

 

Savner et skikkelig godt community!

Lenke til kommentar

det er da mange med mp5 i bo også? eller er det bare jeg som er helt på jordet?

-

 

det eneste som er synd med zombies på waw, er at nesten ingen spiller det nomod lengre..

 

Spiller kun Nazi i LAN med venner. Når man hooker opp med randoms på nettet, har man ikke samme taktikker, og de har en tendens til å suge heftig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

mp5 er jo den folk løper med i cod 4 da

Joda, men av en merkelig grunn føler jeg ikke samme hatet der :p

 

det er da mange med mp5 i bo også? eller er det bare jeg som er helt på jordet?

 

 

Er det, men det er trolig fordi de ikke har fått AK74-U enda.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Noen som i det hele tatt spiller på xbox her?

 

Du vet at det er på Xbox det er flest COD spillere? Er jo PC som er i kraftig undertall.

blah blah blah blah

 

Først, hvorfor quoter du meg der? I den setningen klagde jeg jo ikke over spillet. Synes det bare var litt merkelig at du tok den, men okei.

 

Også, jeg har betalt for spillet og sier det jeg mener om det. Å putte en forbanna radiostyrt bil i et krigsspill er jo helt jalla. Det sitter en camper på motsatt side av mappet og kjører en bil og får enkle kill på det. Ekstra irriterende er det hvis du har en killstreak på 6-7 allerede.

Da vil jeg spørre deg hvor du mener det er naturlig at den bilen er der? At det er helikoptre og sånt er jo greit så lenge det er krig, men en radiostyrt bil er jo helt bak mål.

 

Har du i det hele tatt skjøti noen som faller ned i Second Chance og pælmer deg ned rett etterpå? Også kommer det en gjøk å redde han som var i SC? Du mister både et kill og blir drept. Vet forsovet at det har vært der i COD serien, men det gir ingen mening.

 

Du sier jo selv at du er elendig og at du spiller for å ha det gøy og gir egentlig faen i hele visten med spillet. Men som det blir sagt sitter det mange der ute som har lyst til å vinne og gjøre det bra. Selvfølgelig klikker det for noen når en RC XD (eller GayC XD) dreper en deg og det sitter en ground whore på andre siden av mappet. Det er rett og slett bullshit.

Lenke til kommentar

Hvis man vet om hvordan å bruke mp5 så kan det være like dødelig som ak74u.

:)

 

Jeg foretrekker spas med silencer dog.

 

Hvilken mode er de fleste spiller? Jeg holder meg vanligvis til vanilla s&d, eller er det tdm for å "varme opp" eller øve med sniper.

Jeg bruker spy plane, counter spy plane og care package som killstreak.

 

Av perks bruker jeg mest nå ghost, slight of hand og ninja, et forsøk fra meg å soundwhore.

Silencer er den vanligste attachement for meg.

Lenke til kommentar

Jeg liker best TDM, men spiller gjerne litt Domination, CTF eller Demolition også. Av våpen bruker jeg veldig mye forskjellig for tida. Jeg har kommet til den konklusjon at jeg egentlig ikke har noen våpen som jeg virkelig ikke liker. Famas er dog blant favorittene, AK74 er jeg blitt litt lei, så jeg bytter på mellom mange av SMGene. Har også fått sansen for Stoner63 (med Extended mag og Hardened :) ). Ellers liker jeg å bruke lyddemper på de fleste våpen. (Men ikke Spas'en som noen andre her gjorde. Spas er forøvrig sykt gøy på HC TDM). Bruker sjeldent sikte, unntak er M16 og M14. Iblant noen andre også hvis jeg spiller HC eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...