Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Skal ikke et produkt være 100% når du kjøper det? Eller liker du å kjøpe halvferdige ting?

Det er en forskjell på å kjøpe et produkt av de som har blitt nevnt tidligere og et spill, jeg er enig i at det er for mye bugs ut ifra hvordan pc brukerene klager, selv om det funker ganske så fint for meg på ps3. Så ja, man burde forvente mer av BO, men kan ikke forvente 100% strøkende spill, det skjer bare ikke uansett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal ikke et produkt være 100% når du kjøper det? Eller liker du å kjøpe halvferdige ting?

Age of Conan, bugga som faen, drittfett spill, funker fjell nå. WoW, akkurat det samme.

Bra eksemepl. Jeg husker vi hadde daglig 3-4 downtimer pga bugg osv. som måtte fikses. Fortsatt kanon bra spill.

HADDE skriver du. SÅ du har slutta? SÅ du kan ikke si om det er bugs nå lengre, nei? Akkurat. JEG fant ingen, det betyr ikke at de ikke er der, men jeg hadde ingen plager sist jeg spilte. Samme med BO, jeg har ingen plager i BO. Så BO er dritbra spill, ingen feil.. Nei. Jeg sier ikke at det ikke er bugs i AoC, men så er det "litt" mer omfattende en BO er.

Lenke til kommentar

HVEM designet helikopterstyringen i singelplayer?!?!?!!?

Ubrukelig.

Om det går ann: hvordan flyr jeg høyere så jeg faktisk kan sikte på fiendens helikopter?

 

Tror du må kjøre enten nærmere eller fra fienden, så vil siktet forandre seg deretter og forhåpentligvis sikte på fienden. Jeg syns også kontrollene på helikopteret var veldig rar :S

 

Prøv å kjør killstreakhelikopteret, den styringen om mulig værre :p

Lenke til kommentar

Skal ikke et produkt være 100% når du kjøper det? Eller liker du å kjøpe halvferdige ting?

Age of Conan, bugga som faen, drittfett spill, funker fjell nå. WoW, akkurat det samme.

Bra eksemepl. Jeg husker vi hadde daglig 3-4 downtimer pga bugg osv. som måtte fikses. Fortsatt kanon bra spill.

HADDE skriver du. SÅ du har slutta? SÅ du kan ikke si om det er bugs nå lengre, nei? Akkurat. JEG fant ingen, det betyr ikke at de ikke er der, men jeg hadde ingen plager sist jeg spilte. Samme med BO, jeg har ingen plager i BO. Så BO er dritbra spill, ingen feil.. Nei. Jeg sier ikke at det ikke er bugs i AoC, men så er det "litt" mer omfattende en BO er.

Ja jeg slutta etter siste expansion pack, rise of the godslayer. nei jeg vet ikke hvordan det er idag men vet at det var bra fram til jeg sluttet foruten en misslykket patch ;)

 

Btw Gunship med aimbot er pure madness :!:

Endret av Major hardon
Lenke til kommentar

Det tok ca. 2 timer med MP på BO før an uninstall var gjennomført å spillet solgt med tap... Større møkka spill skal mann lete lenge etter, å det etter at MoH Tier 1 var så fail at det nesten ikke kan settes ord på.

 

Nei... her blir det BC2 for alle pengene fremover...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...