Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spawn systemet på sitt beste   :whistle: (vet det har blitt nevnt før, men for de som tilfelle mener de ikke opplever det, se på vid)

Se fra 5min 30 sec

 

http://www.youtube.com/watch?v=ZihokTlcwUs

Og hvordan hadde det vært hvis plassene fienden spawnet IKKE flyttet på seg, men at de var fikserte på noen få steder? Det hadde jo blitt utnyttet i det groveste av de litt mer rutinerte spillerne som lærte seg plasseringene. Plutselig spawner du rett inn i et hodeskudd fra en som følger med på spawnpunkt med siktet zoomet inn på sniper rifla si.. Tror DET hadde vært mye verre enn å få en og annen kniv i ryggen.

 

COD blir tydeligvis bare dårligere og dårligere. Hadde vært fint om de hadde fokusert på PC, ettersom det er der FPS hører hjemme.

Det fokuseres der pengene ligger så klart, og det er desverre ikke på PC slik det var før i tiden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

En ting som fasinerer meg er hvordan det 7. spillet i en serie fortsatt har samme problemer som de foregående. fortsatt har de ikke bygd inn noen mulighet for å avbryte loadingskjermer, noe som gjør at man til stadighet må skru av konsollen eller gå til menyen for å komme seg ut av faenskapen

 

En ting som fasinerer meg er at folk spiller på konsoll.

 

 

Siden spillet er laget for konsoll og PC spillere klager over hvor dårlig det er på PC, burde svaret på det være åpenbart

Lenke til kommentar

Det er beregnet på konsoll siden det ikke er like dyrt som å kjøpe en bra PC. Siden konsoll hardware suger drar konsoll-spillerene oss PC-spillere ned i dritten siden spillene blir dårligere og dårligere da man ikke kan lage bedre siden de skal ut på xbox også..

 

Så bare kjøp PC-ekslusive spill som kommer ut på neste generasjons konsoller?

(Jeg regner Xbox 360 som utdatert i 2007, da jeg kjøpte en 37" HD-tv;

1920x1080 TV og spill som kjører max 1280x720? Meh...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...