Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Hehe herligt!

Vi er 7 stykker som har spleiset på den, så vi joiner deg nok etterhvert som vi kommer hjem fra jobb.

Satser på og rote meg inn på serveren deres senere :)

Fra Stavanger å greier ! ^^

Lenke til kommentar

Prøv å oppdater driverene dine, eller for den del sjekk canyourunit.com som har blitt sagt tidligere i posten. Jeg er på skolen nå, så jeg kan ikke sjekke selv :(

 

Jeg har 8 GB ram, ATI Radeon HD 5850, AMD 3.4 GHz processor.. Så satser på jeg kan spille det uten problemer ^^

 

Burde jeg spille campaign før jeg prøver online? Tenker da mest på å bli bedre i spillet, siden det ikke hadde vært gøy å blitt ræveigd første gamenn :thumbdown: Har spilt litt MW2 da

Lenke til kommentar

Prøv å oppdater driverene dine, eller for den del sjekk canyourunit.com som har blitt sagt tidligere i posten. Jeg er på skolen nå, så jeg kan ikke sjekke selv sad.gif

 

Jeg har 8 GB ram, ATI Radeon HD 5850, AMD 3.4 GHz processor.. Så satser på jeg kan spille det uten problemer ^^

 

Burde jeg spille campaign før jeg prøver online? Tenker da mest på å bli bedre i spillet, siden det ikke hadde vært gøy å blitt ræveigd første gamenn thumbdown.gif Har spilt litt MW2 da

 

Har sjekket med canyourunit.com og fikk topp score, får prøve og oppdatere drivrene og se om det hjelper.

Lenke til kommentar

Burde jeg spille campaign før jeg prøver online? Tenker da mest på å bli bedre i spillet, siden det ikke hadde vært gøy å blitt ræveigd første gamenn :thumbdown: Har spilt litt MW2 da

Jeg ville anbefale å spille singleplayer først så du kommer litt inn i hvordan spillet fungerer ;)

 

@Hille, jeg kommer sikkert til å ta meg en tur innom serveren i mårra en gang/eller i kveld:) men hva var ip'en til serveren?

Lenke til kommentar

Burde jeg spille campaign før jeg prøver online? Tenker da mest på å bli bedre i spillet, siden det ikke hadde vært gøy å blitt ræveigd første gamenn :thumbdown: Har spilt litt MW2 da

Jeg ville anbefale å spille singleplayer først så du kommer litt inn i hvordan spillet fungerer ;)

 

@Hille, jeg kommer sikkert til å ta meg en tur innom serveren i mårra en gang/eller i kveld:) men hva var ip'en til serveren?

173.199.71.210:3074

Lenke til kommentar

Må bare si at spillet lagger noe helt sykt for meg, er det flere som opplever det samme?

 

 

Samme her! Var ikke sånn inatt, virket som alle på serveren hadde det sånn..

 

Edit: Hvordan legger jeg til ip'er i favorites? finner ikke add server option..

Endret av v3ndetta
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...