Gå til innhold

Hva bør man få med seg i Las Vegas?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

-Prøv å gamble.

 

Når du gambler, sett opp enten tid eller pengebegrensning på hvor mye. F.eks: Jeg skal bare gamble i 1 time, eller jeg skal bare gamble for 200 Dollar.

-Prøv rollercoasters på toppen av hoteller

 

Ikke spy.

 

 

Hvilket hotell skal du/dere bo på?

 

Jeg føler at en maksimumgrense er bedre enn en tidsgrense. Da jeg regner med at pengene kan fort forsvinne. Husk også å stoppe når du har spilt bor det du har satt som grense. Ikke prøv å vinn pengene tilbake.

 

Jeg har ikke vært i Vegas, men jeg ville fått med med meg et show, grand canyon og bare gått rundt og kost meg.

Lenke til kommentar

Å bare gå rundt er en god plan for det er mye rart å se, men det er greit å gjøre litt research på hva de forskjellige hotellene har av temaer og severdigheter så man kan ha noen klare mål. Du trenger gode sko!

 

Glemmer aldri kommentaren jeg fikk fra drosjesjåføren da jeg dro tilbake til flyplassen etter første besøk. Han godtet seg og spurte hvor mye jeg hadde spilt bort under oppholdet. Jeg sa som sant var at jeg ikke hadde spilt i det hele tatt. Da ble han straks mere alvorlig og sa "Sir, you are a winner".

Lenke til kommentar

Var i Vegas i sommer, og kan skrive under på at det egentlig bare er til å gå rundt langt The Strip, utforske steder og hoteller, og bare ha det gøy. Vegas og the Strip er jo ikke stort, men det er likevel mye å se, oppleve og gjøre i byen. Tross alt en by som er bygget kun for å ha det moro. Gøy å gamble litt, se på et eller flere show, ta litt attraksjoner på the Strip, ta noen kvelder ute om du er 21+, osv. Bare nyte livet rett og slett. Det er også veldig mange butikker på de største hotellene, så shoppingmulighetene er veldig gode også i Vegas om det interesserer. Om du har tid til en dagsutflukt - dra til mektige Grand Canyon!

 

Det er kanskje ikke den mest kulturelt interessante byen i verden, men jeg kommer aldri til å glemme Vegas og kommer garantert til å dra tilbake. Av og til må man unne seg pur fun.

Lenke til kommentar

Om du har penger til det så anbefaler jeg sterkt en helikoptertur ut til Grand Canyon! Det var mektige saker! Også ville jeg tatt en tur opp i Stratosphere på nattestid å bare sett utover Las Vegas, eventuelt tatt deg en middag i restauranten på toppen.

Endret av -Tommy
Lenke til kommentar

Utsikten fra Stratosphere, natt og dag, er veldig fin, men jeg ville personlig egentlig anbefalt Eiffeltårnet mer. Vi bodde på Stratosphere og var oppe på dagtid, og det var veldig fin utsikt. Men Stratosphere ligger helt i den ene enden av the Strip, så det er litt langt bort til hoveddelen av stripa, derfor syntes jeg utsikten fra Eiffeltårnet var enda bedre, ettersom den ligger midt på the Strip med alle attraksjoner og hotell rundt alle kanter. I Eiffel var vi oppe på kveldstid, og det var nydelig i mørket, med lys overalt! Og man får også en fin utsikt over fonteneshowet til Bellagio fra Eiffeltårnet. Men det er to forskjellige utsikter og begge anbefales. Pluss for Stratosphere med tre tivoliattraksjoner på toppen også, det er gøy. :)

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Hvilket hotell skal du/dere bo på?

Skal bo på Hilton Grand Vacation Suites at the Flamingo.

 

 

Har hørt noe om at man kan ta gratise gamblingskurs på hotellene i Vegas, og at man får gratis drikke mens man gambler. Er det slik de fleste stedene? Og at man kan kjøpe et dagspass for å spise så mye man vil i løpet av en dag for 20 dollar på noen resturanter langs strip'en. Noen som vet noe om dette?

Lenke til kommentar

Du får hvert fall gratis drikke når du spiller, men greit å tipse damene. Gamblingkurs har de garantert, prøvde ikke det, men husker det stod at nybegynnere ville bli opplært, eller noe slikt. De tjener jo bare på at du spiller, spesielt nybegynnere, så de kaster seg nok etter deg hvis du sier du vil bli opplært. :p Ang. spising og dagspass vet jeg ikke, men jeg tviler ikke på at noen restauranter har mulighet for det, men personlig ville jeg anbefalt å prøve litt forskjellige restauranter, gjerne inne på hotellene. Det er mye god mat rundt omkring! Men det avhenger vel litt av budsjettet ditt også, selv om man ikke trenger går på det aller dyreste.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Husk at Las Vegas på dagtid er veldig varmt. Det er nesten å foretrekke å være inne hvor det er air-condition og så vende nesa ut når det blir mørkt og alle lysene kommer på. Bare gå ned langs "the strip" og se på alt som skjer - det er fontene og show - mye som skjer på fortauene.

 

Dagtid ville jeg heller gamblet litt eller besøkt - som flere har sagt - Grand Canyon.

Lenke til kommentar

Har også ett spørsmål. Skal en tur til Las Vegas til neste sommer en guttegjeng. Vi har fantasert litt om å leie ett par grombiler for en dag. Farte litt rundt i området og en tur til Grand Canyon. Type Corvette, Viper eller noe i den duren. Noen som har noe erfaring med slikt i Las Vegas?

Lenke til kommentar

Har også ett spørsmål. Skal en tur til Las Vegas til neste sommer en guttegjeng. Vi har fantasert litt om å leie ett par grombiler for en dag. Farte litt rundt i området og en tur til Grand Canyon. Type Corvette, Viper eller noe i den duren. Noen som har noe erfaring med slikt i Las Vegas?

Var et sted som hadde 3-4 slike biler utstilt mot "The Strip". Mener de het "Dream cars" eller noe i den duren.

Du får nok ikke noe særlig slike biler hos de vanlige kjedeutleiestedene.

Kanskje dette kan være noe? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...