Gå til innhold

Tour de France 2011


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Misliker at Leopard går opp i feltet å begynner å kjøre etter det har vært velt med stygge utfall. *bytte ut Andy fra tourmanagerlaget*

 

De kjørte da ikke! Satt foran i ca 10 sekunder, og akkurat da bet Kaggestad seg merke i det, og kommenterte det. Var stort sett bare Garmin og HTC som satt foran.

Lenke til kommentar

Tviler på at Horner starter i dag. Garantert en kraftig hjernerystelse, og da er det ikke forsvarlig, eller behagelig å sykle.

 

Boonen hadde jo samme problemet, og han sa han selv var en fare for feltet når han satt der, uten å klare å konsentrere seg skikkelig.

 

Johan Bruyneel har bekreftet på Twitter at Horner ikke starter i dag.

Endret av Ashley Young
Lenke til kommentar

Jeg tror iallefall ikke jeg brakk noe. Kraftig forslått ja. Og en sykkel til 17k rett vesst. Bittert...

Om du betalte 17k for en sykkel, burde du ha fått med støttehjul. Virker som om du trenger det :p

 

 

Haha. Du som kjenner meg skjønner jo at jeg ikke betalte for den :whistle:

Den er på reperasjon for øyeblikket, så den kan nok bli reddet. Var bare dekket og styret som fikk trøkken.

Lenke til kommentar

Jeg tror iallefall ikke jeg brakk noe. Kraftig forslått ja. Og en sykkel til 17k rett vesst. Bittert...

Om du betalte 17k for en sykkel, burde du ha fått med støttehjul. Virker som om du trenger det :p

 

 

Haha. Du som kjenner meg skjønner jo at jeg ikke betalte for den :whistle:

Den er på reperasjon for øyeblikket, så den kan nok bli reddet. Var bare dekket og styret som fikk trøkken.

Knegg, sant nok. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...