Gå til innhold

Tour de France 2011


Latias

Anbefalte innlegg

Ikke overraskende at Petacchi har feilet, det skjer vel ytterst sjeldent at folk leverer i både giroen og touren samme år. Rene ryttere vel og merke. Selv om han ikke fullførte i Italia, tror jeg at han brukt opp en god del krutt. Vanskelig å prikke inn formen til to store og tunge ritt såpass tett opp mot hverandre.

 

 

Cav syklet også 10 dager i giroen. Så det skal strengt tatt ikke være noe problem. Petacchi syklet også giroen i fjor da han vant ledertrøya.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En helt vanlig TdF meny for Thor Hushovd, han får i seg et par kalorier ja :)

 

Breakfast:

Oatmeal

Toast with ham

2-egg omelet

Cereal

Rice

 

On the bike:

4-6 CLIF bars

2 packs CLIF shot blocks

2-3 CLIF gels

6-8 bottles of team race drink

Rice cake

Small panini sandwich

 

On the bus after the stage:

Rice

Curry chicken or tortilla la patata

2 bottles of team recovery protein drink

 

Dinner:

Stuffed tomatoes and zucchini with curry rice

Beet salad

Avocados

Spaghetti

Stewed turkey with prunes

 

Dessert:

Sorbet

Lenke til kommentar

Jeg er overbevist om at Hushovd går for grønn trøye. Når Hushovd leder med 20-40 poeng på Farrar rundt etappe 12-13, så satser nok Garmin også på den grønne til Hushovd.

 

La meg korrigere det til 80-100 poeng. Hushovd plukker poeng på hver etappe, mens Farrar kun klarer å plukke på de flate.

Hushovd leder jo allerede med nesten 40 poeng på Farrar! =)

Lenke til kommentar

Haha, jeg digger sammenligningen som nettopp ble gjort mellom Boasson og Hushovd og en LSK- og VIF-spiller. De kan godt være venner selv om de ikke spiller på samme lag, men det var litt usikkerhet om det går for en spiller fra LSK og en på VIF :p

Lenke til kommentar

Haha, jeg digger sammenligningen som nettopp ble gjort mellom Boasson og Hushovd og en LSK- og VIF-spiller. De kan godt være venner selv om de ikke spiller på samme lag, men det var litt usikkerhet om det går for en spiller fra LSK og en på VIF :p

 

Det går nok helt fint. Selv mellom de største fotballagene i England er jo spillere venner på tvers av klubber. Men kanskje ikke Søgard og dos Santos? Vet ikke, begge virker som fete folk.

Endret av kloffsk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...