Gå til innhold

Tour de France 2011


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke helt inne i sykling enda, så jeg trenger litt hjelp. Ser at det sto 9 minutter eller noe sånn ned til den gule trøya når jeg nettopp skrudde på TV-en. Betyr det at noen har stikket av som faen, eller har Hushovd landet langt bak?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Er det bare egne biler man ikke har lov til å bruke? Jeg er rimelig sikker på at Vinokourov ble dradd opp av en lagbil for noen år siden etter å ha falt stygt, da snakket programlederne om at dette ville få konsekvenser.

Ved fall eller teknisk problem er det vel ikk så nøye. Ligger man bak en bil/motorsykkel foran hovedfeltet derimot, vil jeg tro de er mye strengere

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Hushovd går for den grønne. Han kjørte spurten helt inn som 2. opptrekker for Farrar. Dean tok over, og Hushovd kjørte maks hele veien inn. En vanlig opptrekker legger seg ut til siden og slapper av de siste 100 når opptrekket er ferdig.

 

Jeg er overbevist om at Hushovd går for grønn trøye. Når Hushovd leder med 20-40 poeng på Farrar rundt etappe 12-13, så satser nok Garmin også på den grønne til Hushovd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...