Gå til innhold

Akambrukernes bilder - August 2010


Anbefalte innlegg

Hjalp fattern med å skru litt bil her en dag. Plutselig kommer katten med en liten fugleunge i munnen og slipper den foran oss, litt bustete men like hel. Sannsynligvis falt ned fra redet. Det ble en liten fotosession før vi gjorde vårt beste for å få den tilbake der den hørte hjemme. Uttrykksfull krabat:)

 

D200, 50mm, iso200, ca f4

post-3442-1282896421,8426_thumb.jpg

post-3442-1282896673,6905_thumb.jpg

post-3442-1282896721,9669_thumb.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hjalp fattern med å skru litt bil her en dag. Plutselig kommer katten med en liten fugleunge i munnen og slipper den foran oss, litt bustete men like hel. Sannsynligvis falt ned fra redet. Det ble en liten fotosession før vi gjorde vårt beste for å få den tilbake der den hørte hjemme. Uttrykksfull krabat:)

D200, 50mm, iso200, ca f4

Den var søt ja..... :yes:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883

 

2R, likte bildet av loungen, resten var ikke fult så bra.

 

Sorry mac, skal ikke gjenta seg. Kan du spesifisere hva som var så dårlige med de to andre bildene? Jeg vet de ikke er fototeknisk perfekte, men de er tatt mer for å vise hvordan det ser ut i disse forlatte bygningene på Pyramiden. Snapshots, ikke fotografier for å si det sånn. :D

 

Anyway, bedre tilbakemelding ønskes så jeg har sjans til å lære noe av det.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883

Dette er ikke BK, så føler at det er greit å bare si ifra hvilke bilder jeg liker best uten å måtte forklare det med en lengre avhandling.

Men en setning kunne du vel ha spandert ;) F.eks. at de virker litt rotete. Særlig bildet fra kinoen. Sistnevnte kan nok strammes opp med en beskjæring.

 

Takk for den Tomsi.

 

@Cruel: Hvis du først skal kritisere her, så synes jeg du bør komme med noe mer enn "ikke fult så bra". En lengre avhandling er ikke nødvendig, det holder lenge med et par vink om for eksempel komposisjon eller beskjæring. Du tar mange bilder som jeg virkelig liker, og tilbakemelding fra folk som er bedre enn meg i noe (ikke begrenset til fotografering) teller mye.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883

Beklager, det var ikke meningen at svaret mitt skulle oppfattes som sarkastisk eller frekt. Dette er vel i grunn nok en påminner om at sarkasme/humoristisk tone ikke er så lett å formidle på nett (med mindre man bruker video :) ).

 

Jeg takker så mye for tipsene, og tar dem til etterretning. S/H ble ikke vurdert engang, men nå ser jeg jo at det kanskje kan bidra til å gjøre bildet litt mer interessant.

 

edit: interessant, ikke ineresant

Endret av medlem-83883
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...