Gå til innhold

Akambrukernes bilder - August 2010


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble litt satt ut av mengden stjerner i Kenneths bilder fra i går, så jeg måtte teste et kjapt snapshot ute i hagen @ 50mm, f/2, 1600 iso, 10 sek:

970800650_NyQP7-XL.jpg

It's full of stars!

 

Edit: Beklager den sjokkerende mangelen på originalitet - må fikse et motiv med det der en gang.

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Er det 35/1.4L vi snakker om, eller er det under din verdighet? ;) Summilux?

Skutt på 35mm f/1.4, og med "35L test" som nøkkelord i exif, så har jeg en liiiten anelse om hva det er.. ;)

Åh. :) Må si meg enig i at det er et utrolig deilig objektiv. Som jeg har sagt flere ganger før, så er det det eneste glasset jeg virkelig misunner Canon-folket.

Lenke til kommentar

Tok dette i hagen, hadde hjelp av en 430EX gjennom en hvit paraply :)

Vakkert, men litt kalde fargetoner? (jeg er veldig ivrig på kalde toner selv, men siden man her prøver å antyde sollys tror jeg det hadde gjort seg med litt varmere toner).

 

 

skjønner hva du mener. kan kanskje prøv å redigere litt varmere farger, MEN skal sies at jeg er udugelig på redigering!

Hva med en gul paraply..? ;)

Lenke til kommentar

Dette funka ikke så godt for meg, får liksom ikke tak på det, blir nesten litt sjøsjuk, men det var kanskje meningen?

Forgrunnen er ok, det er når jeg går bakover i landskapet jeg ikke får det til å henge sammen...

 

Det var ikke meningen å gjøre noen sjøsjuke nei, så jeg får vel nesten beklage :)

Lenke til kommentar

Er det 35/1.4L vi snakker om, eller er det under din verdighet? ;) Summilux?

Skutt på 35mm f/1.4, og med "35L test" som nøkkelord i exif, så har jeg en liiiten anelse om hva det er.. ;)

Åh. :) Må si meg enig i at det er et utrolig deilig objektiv. Som jeg har sagt flere ganger før, så er det det eneste glasset jeg virkelig misunner Canon-folket.

 

Er helt riktig at vi prater om 35L ja. Har eid dette objektivet tidligere i ca 48 timer til sammen og lånt et eksemplar uendelig antall ganger fra venner og kjente. Så nå måtte det bare bli et slikt på meg - jeg vurderer sterkt hva jeg skal gjøre med 24-70 L fremover.... ;)

 

Under min verdighet? Jeg ser på Summilux som en god årgang av vin. Den anskaffes vel når jeg passerer 50... sånn om ca 25 år og et par hundre tusen sparekroner rikere. I mellomtiden nøyer jeg meg med Kanonluxxxx. :new_woot:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...