Gå til innhold

hvor kan jeg finne bilde


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
BANKE DRITTEN UT AV DEG NAKEn, DET SKAL JEG , *#*Æ%¤% . Jeg spurte etter bilde som ble brukt ergo burde jeg vente meg god service. men folka her har tydeligvis problemer . MØT MEG DERE SOM GJØR NARR AV MEG SÅ SKAL JEG VISE DERE NOE Å LE AV. DERE LER SIKKERT OXO , HELT TIL JEG BANKER DRITTEN UT AV DERE. DA ER DERE IKKE SÅ F*CKINGS TØFFE MER. ANY TIME ANY PLACE  :evil:

Eh...

Lenke til kommentar
BANKE DRITTEN UT AV DEG NAKEn, DET SKAL JEG , *#*Æ%¤% . Jeg spurte etter bilde som ble brukt ergo burde jeg vente meg god service. men folka her har tydeligvis problemer . MØT MEG DERE SOM GJØR NARR AV MEG SÅ SKAL JEG VISE DERE NOE Å LE AV. DERE LER SIKKERT OXO , HELT TIL JEG BANKER DRITTEN UT AV DERE. DA ER DERE IKKE SÅ F*CKINGS TØFFE MER. ANY TIME ANY PLACE  :evil:

:lol::lol::lol:

Meet me at plaza @ 23.50 :D

Lenke til kommentar

Denne posten burde vært stengt for lengst, og VillyJo burde blitt bannet fra forumet (permanent). En kan ikke forvente seg seriøse svar når spørsmålet er dumt (det finnes ikke dumme svar, bare spørsm...), og når du attpåtil klarer å spamme deg opp til 14 posts i samme tråden, ja da er det noen fundamentale mekanismer i hodet ditt som ikke virker som de skal. Du kunne skrevet alt som var nødvendig i èn post, men du mangler tydeligvis norskkunskapene som kreves for å kunne uttrykke deg nogelunde effektivt.

 

Det er mulig meg det er noe galt med, men jeg tolker deg som useriøs, hvilket ikke oppmuntrer meg (eller noen andre) til å komme med et seriøst svar. Dette burde du ta lærdom av, eller pelle deg langt vekk fra dette forumet.

 

edit: "Ditt slag" er vanligvis større i kjeften enn dere er til å gjøre noe ut av truslene, og hvis jeg ikke tar helt feil så kommer du med trusler for å kompensere for noe annet... Hvis du har en slik holdning på gata (skolen, jobben etc.) så kan det komme til å gå deg jaevelig ille. <- Et lite, seriøst gratisråd fra meg... Og jeg har ytt deg god service ved å bruke min dyrbare tid på å skrive denne posten :yes:

Lenke til kommentar
BANKE DRITTEN UT AV DEG NAKEn, DET SKAL JEG , *#*Æ%¤% . Jeg spurte etter bilde som ble brukt ergo burde jeg vente meg god service. men folka her har tydeligvis problemer . MØT MEG DERE SOM GJØR NARR AV MEG SÅ SKAL JEG VISE DERE NOE Å LE AV. DERE LER SIKKERT OXO , HELT TIL JEG BANKER DRITTEN UT AV DERE. DA ER DERE IKKE SÅ F*CKINGS TØFFE MER. ANY TIME ANY PLACE  :evil:

Du kan ikke forvente "god service" med den oppførselen. Forumet er gratis, og du har ikke bidratt med mer enn 14 innlegg så lang - de fleste er syting og klaging...

 

Du er faktisk så uhøflig at jeg tror det hele er et eksperiment for å se hvor langt du kan gå før du blir bannet, og regner derfor med at du egentlig bruker et annet nick til vanlig ettersom du har så få innlegg med dette nicket. Det store spørsmålet er hvilke andre nick du har...

Lenke til kommentar
BANKE DRITTEN UT AV DEG NAKEn, DET SKAL JEG , *#*Æ%¤% . Jeg spurte etter bilde som ble brukt ergo burde jeg vente meg god service. men folka her har tydeligvis problemer . MØT MEG DERE SOM GJØR NARR AV MEG SÅ SKAL JEG VISE DERE NOE Å LE AV. DERE LER SIKKERT OXO , HELT TIL JEG BANKER DRITTEN UT AV DERE. DA ER DERE IKKE SÅ F*CKINGS TØFFE MER. ANY TIME ANY PLACE  :evil:

 

Gi meg adressen din da, så møter jeg deg uttafor om 1 time, eller tør du møte opp i så fall?? jeg mener dette seriøst, får jeg adressen din, så kan du vente og se meg hos deg.

 

um, må neste spør om jeg får lov av "dere" som gjør narr av han da, om jeg får lov og møte opp istedenfor??

Lenke til kommentar
kor kan æ finne dette bildet ? http://student.iu.hio.no/~s104090/bbscreen...enshots/12.html . eg bærre lurer 8)

 

Jeg snakker om wallpaperet som blir brukt :evil:

 

Det står digital blasphemy hvis du leter litt , så det er neppe noe han har laget selv.

 

Hvordan klarte du å stoppe her, eller komme så langt???

 

Du har selv funnet ut hvor du finner det (digital blasphemy).

Jeg gjorde et søk i google og de 4 første resultatene førte meg til denne siden http://www.digitalblasphemy.com.

 

Kan du ikke bare spørre han som lagde bildet om hvilket bilde det er?

Du sender inn spørsmål her: http://www.digitalblasphemy.com/feedback.shtml

 

Håper dette hjelper deg litt på vei. :wink:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...