Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon


  

236 stemmer

  1. 1. Cheese taktikker yes/no?

    • Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er forsatt Gold, begynner å møte platinum iblant.

 

Liker det ganske bra, er forsatt litt rusten på når jeg bør drone og når jeg bør gå for units, har skjedd et par ganger jeg må ofre expansion fordi jeg ble grådig, eller la merke til at han pusher ut akkurat etter å ha brukt all larva på droner.

 

Ganske gøy i grunn ^^

 

Føler jeg kan utnytte zerglings mer (scout og harass).

 

Skal prøve med baneling drops etterhvert.

 

Edit: Klarte nå min første vodi ray rush ^^

 

Lærte også en god lekse at hydra bør gå sammen med roaches, selvom de er gode mot warpgate units.

Endret av amir90
Lenke til kommentar

Synes det er litt trist, egentlig. HuK er for meg en sentral del av TL, og å se han forlate TL til fordel for EG er litt.. meh.

 

Men. HuK er huk. Jeg er homse for han når som helst, så bryr meg ikke såå mye. EG har sick lineup nå forøvrig. HuK, IdrA og PuMa i samme hus. Kan bli gode resultater av det.

Lenke til kommentar

Men. HuK er huk. Jeg er homse for han når som helst, så bryr meg ikke såå mye. EG har sick lineup nå forøvrig. HuK, IdrA og PuMa i samme hus. Kan bli gode resultater av det.

Om det hjelper, så er HuK homse og.

 

Uansett, EG har litt for mye penger, som FXO og bruker de lite effektivt i mine øyne.

Liker også dårlig at de kjøper allerede goe spillere istedet for å finne nye folk slik SlayerS gjorde, og se på de nå.

Lenke til kommentar

Kjipt at de to som var de store (kanskje største?) rivalene i SC2 nå er på samme lag... Men men skjønner huk sitt valg da han sikkert vil tjene betydelig mer. Det er uansett positivt for e-sport og man kan bare håpe at lønninger, prize pools osv bare øker i fremtiden :)

 

Anyways har begynt å spille igjen etter season 3 og har endelig begynt å vinne mot Zerg igjen! Lagde tydeligvis for mange zealots før samt ventet for lenge med 3. og 4. expansions. Alltid gøy å holde følge med zergs mtp økonomi.

Endret av sureup
Lenke til kommentar

Hvilket program bruker dere for å streame ut på nettet?

VhScreenCap og Flash Media Live Encoder 3.2 , og Virtual Audio Cable 4.0 til å legge mic oppå PC-lyd og leke rundt med hva som skal streames og ikke (tillater en å holde en Skype-samtale uten at hverken mic eller den du snakker med blir streama :) ).

Lenke til kommentar

Dersom noen legger til meg som venn, hvorfor kan ikke jeg se dem før dem inviter meg til party og jeg legger til dem som venn?

 

Noen som har lyst til å spille ffa? :D

 

Edit: og er det noen virkelig gode som vil spille litt? Jeg er bare bronze og det ville vært gøy å spilt med noen ordetlig gode bare for å se hvordan de spiller og kanksje lære litt :blush:

Endret av chri-ot
Lenke til kommentar

Dersom noen legger til meg som venn, hvorfor kan ikke jeg se dem før dem inviter meg til party og jeg legger til dem som venn?

 

Noen som har lyst til å spille ffa? :D

 

Edit: og er det noen virkelig gode som vil spille litt? Jeg er bare bronze og det ville vært gøy å spilt med noen ordetlig gode bare for å se hvordan de spiller og kanksje lære litt :blush:

Jeg kan bli med på litt ffa ved en annen anledning om du vil :new_woot:

Lenke til kommentar

Dersom noen legger til meg som venn, hvorfor kan ikke jeg se dem før dem inviter meg til party og jeg legger til dem som venn?

 

Fordi det er upraktisk å bli tvunget til å ha 100000 venner hvis du er populær (les: prospillere som har fans).

 

Greiere slik at du er venner med dem du vil, og kun ser dem du har lagt til i listen din selv.

Lenke til kommentar

Hva synes dere om at HuK gikk til EG? Virker som EG har mye penger de kan bruke.

huk er fortsatt fæl uansett team desverre, eg mangler fortsatt protosser for å bli et all-round powerhouse

Fæl som i personlighet, eller dårlig til å spille?

 

Han var ganske dårlig, avhengig av å 4-gate hvert game. Nå, derimot, er han én av de få foreigners som kan konkurrere med koreanere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...