Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon


  

236 stemmer

  1. 1. Cheese taktikker yes/no?

    • Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å komme til masters som zerg bør du lære deg når du kan presse motstander og, ikke bare forsvare deg.

 

Men vs protoss er det enkelt. Ingen expand før 6:30 er dt eller vr all in 90% av gangene. Bare å hive ned spore i hver base.

 

(4 gate move out er rundt 5:50 - 6:10 normalt mener jeg).

Endret av aebriol
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

^Det er oppe nå virker det som. Jeg tunet sikkert inn mellom kampene så det bare var highlights. 360p er gratis ser det ut som.

Lenke til kommentar

Dårlig start på NASL streamen men håper de ordner det etterhvert.

 

Anyways er jeg den eneste tossen (platinum) som sliter mot Zerg? Alltid når jeg forge-fe eller 3gate expander så taper jeg :/ Sliter uansett hva de gjør og spesielt når det er mutas... Eneste jeg vinner med nå mot zerg er 4gate. Når er det dere pleier å angripe når dere ffe/3gate expander? Og hvordan dealer dere med mutas på maps som shakuras etc?

 

Men jeg må si at jeg elsker å møte terran :D Med DT expand så vinner jeg 90%+

Lenke til kommentar

Dårlig start på NASL streamen men håper de ordner det etterhvert.

 

Anyways er jeg den eneste tossen (platinum) som sliter mot Zerg? Alltid når jeg forge-fe eller 3gate expander så taper jeg :/ Sliter uansett hva de gjør og spesielt når det er mutas... Eneste jeg vinner med nå mot zerg er 4gate. Når er det dere pleier å angripe når dere ffe/3gate expander? Og hvordan dealer dere med mutas på maps som shakuras etc?

 

Men jeg må si at jeg elsker å møte terran :D Med DT expand så vinner jeg 90%+

har selv begynt å slite mot disse muta-buildsene selv, løsningen er nok enkel tho: bedre scouting, om en zerg går en muta build på no mer enn 1-base så burde du kunne tvinge ham til å putte ned minst 4 spinecrawlers (mest sansynli 5), om dette ikke er saken burde du kunne drepe ham med er pressure build, followupen her vile vært å putte ned defensive canons, han har allerede lagd 5 spines, så om du putter ned 2-4 canons så ligger du ikke nødvendigvis langt bak, i tillegg har du en mer "beefy" arme)

 

selv er jeg dårli til å scoute før robo, og ender ofte opp bak i slike situasjoner, men jeg er fælt greedy PvZ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...