Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon


  

236 stemmer

  1. 1. Cheese taktikker yes/no?

    • Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er drophack?

Motstanderen gjør at du starter å lagge, så du til slutt dropper ut av gamet og han får seieren.

 

Hvordan klarer han det? Noe slags Dos-angrep eller noe?

 

AtW

Du får opp melding om at du slower ned gamet, så det er nok ikke noe Dos-angrep. Aner ikke hvordan de får det til, men det er frustrerende å bli utsatt for det.

Lenke til kommentar

Trodde først det var meg det var noe galt med, jeg. Så så jeg den TL tråden som handlet om drophack. Ble droppet 5ish kamper på rad, men ville ikke stoppe å spille siden det var de siste timene jeg hadde ved en PC som kan kjøre noe som helst på en del uker.

 

Det som er kjipt er at de bruker guest accounts hele gjengen. De driter i om de blir banna.

Endret av sarsi9
Lenke til kommentar

Var mye problemer i warcraft 3 med forskjellige drophacks. Hver gang de patchet for å fikse en drophack ble det laget et ny.

 

Noen av hackene fungerte slik at hackeren spammet en kommando en haug ganger (ikke manuelt, hadde et slags script for det elns..) og dette gjorde at mye data måtte overføres til motstanderen som ikke klarte å motta alt fort nok, noe som igjen førte til at han disconnecta. Tror hvertfall det er ca sånn det fungerer.

Lenke til kommentar

Var mye problemer i warcraft 3 med forskjellige drophacks. Hver gang de patchet for å fikse en drophack ble det laget et ny.

 

Noen av hackene fungerte slik at hackeren spammet en kommando en haug ganger (ikke manuelt, hadde et slags script for det elns..) og dette gjorde at mye data måtte overføres til motstanderen som ikke klarte å motta alt fort nok, noe som igjen førte til at han disconnecta. Tror hvertfall det er ca sånn det fungerer.

d var bygning quechue over hele mappet, om man hadde drophack programmet installert så ble man ikke droppa, derfor var det mange som installerte programmet uten å bruke det ^^

Lenke til kommentar

Har møtt en fyr som jeg er sikker på brukte drophack. Spillet begynte å fpslagge, så jeg pauset for å sjekke om AV eller noe hadde startet i bakgrunnen, men fant naturligvis ingenting. Da matchen startet igjen krasjet SC2 umiddelbart. Sjekket profilen hans i dag og han hadde mistenklig mange wins på under 2 min i tilleg til over 3000 1v1 ladderseire bare i sesong 2, så han har sannsynligvis holdt på med det en god stund.

Lenke til kommentar

Nå som dere nevner disse symptomene på drophack - Det begynte å skje merkelige ting for meg i går når jeg spillte 3v3 sammen med 2 tjommier. Vi satt seff på skype og jeg hadde ping vg -t og hw.no oppe samtidig ingen av disse 3 "målemetodene" viste noen connection avvik i det hele tatt mens i sc2 kom det flere ganger opp sånn connection vindu der jeg må trykke surrender... Samt at det lagget tidvis mye i noen kamper, og i noen kamper helt symptomfritt... Kan det ha vært dette med drophack ?

 

mine 2 kamerater merket ikke noe - men de har betydelig bedre internettkapasitet enn meg.

Lenke til kommentar

Nå som dere nevner disse symptomene på drophack - Det begynte å skje merkelige ting for meg i går når jeg spillte 3v3 sammen med 2 tjommier. Vi satt seff på skype og jeg hadde ping vg -t og hw.no oppe samtidig ingen av disse 3 "målemetodene" viste noen connection avvik i det hele tatt mens i sc2 kom det flere ganger opp sånn connection vindu der jeg må trykke surrender... Samt at det lagget tidvis mye i noen kamper, og i noen kamper helt symptomfritt... Kan det ha vært dette med drophack ?

 

mine 2 kamerater merket ikke noe - men de har betydelig bedre internettkapasitet enn meg.

ikke med mindre dere ble droppet, drophack fungerer slik at d blir verre og verre, begyner ikke før noen minutter inni en kamp tho

om du har lag, og pause i over 1 minutt og lag igjen er d sannsynlivis ikke drophack

 

d var mest sansynelig dere, eller b.net i forhold til det jeg kan forstå ut av din forklaring

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...