Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon


  

236 stemmer

  1. 1. Cheese taktikker yes/no?

    • Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Artig intervju ja, kjerringa har ikke peiling på hva han snakker om, haha.

 

Møtte en terran spiller som gikk for gold med engang, oppdaget litt seint, så jeg gikk for 4gate for å kunne holde produksjon på samme nivå som han, endte med at jeg vant.

Så fant jeg ut at han var gold spiller, jeg som ble kastet ut av silver etter 2 dager : p

Betyr det jeg nærmer meg silver igjen? Kan ikke huske å ha sett at det sto slightly favored.

 

Gratulerer Shampoo :)

Lenke til kommentar

Langrenn har Nortug, fotball har Zlatan + (utrolig mange andre), SC har Idra. Alle slags sporter trenger en kjeltring av noe slag. En som lager litt liv, konflikter etc... Jeg tror det er få spillere som lager så mye blest rundt e-sport som Idra, og kan ha evnen til å tiltrekke seg nye interessenter (sponsorer).

 

Mange liker spillere som TLO, Huk, Jinro etc.. noen misliker de, andre bry seg fint lite om de. Men de fleste elsker eller hater Idra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

noooo anti-gnurk alliansen er sotte i gang, til meg mine brødre, vi må samle alle kampdyktige menn!

 

til en mer seriøs note: jeg beklager for at jeg sa d med jinro og huk, jeg var ekstremt dum der :p angrer ikke på no a' de andre tho

 

btw ja ho er dt aluxez

 

Nei, er det det? Sikker?

eh ja, ho ringer til state of the game hele tia (podcast jeg hører på) og ho er me ham på en del lans, han har og sagt at ho er dama i flere sammenhenger :p

 

edit: oi beklager, visste ikke du mente ho dama fra interjuet, så ikke engang på intervjuet, regnte med du kanskje hadde hørt incontrol snakka om ei anna, sos for den :p flonke men men han har ei dame som heter ana eller anna værtfall :p

Endret av Gnurk(homesmasher)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...