Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon


  

236 stemmer

  1. 1. Cheese taktikker yes/no?

    • Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!


Anbefalte innlegg

Jeg har spilt starcraft litt.. mye.. og er nå ranka som nr 1 i bronze league (jeg vet jeg er best) Men det jeg lurte på er hvordan jeg kommer meg opp til silver? :p

dette er da blitt svart på uttallige ganger i tråden, men nok en gang: ok

få opp din MMR (matchmaking rating) ved å vinne kamper mot folk med høyere MMR (silver+) og vist du kontinuerli vinner=rank opp

det er til og med mulig å hoppe direkte fra bronze-> masters om du vinner 40 games på rad eller noe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den er skjult. En god indikator er å se hvilken league de du har spilt mot er i. Det er klart at dem sin MMR kan være upresis, men hvis du virkelig tar deg tid etter hver game, kan du sjekke dem sine recent matches også - for en enda mer presis måling.

 

Edit: Når jeg leste posten for 2. gang fant jeg fort ut at den var svært dårlig formulert. Er veldig trøtt nå. Fikser posten imorgen, hvis jeg gidder.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

.. men det skal også nevnes at det er forskjellig ranking av de forskjellige bronze-leaguene. Selv om du er høyest ranket i din kan du fremdeles møte bronze-spillere som er favored eller slightly favored. Beste måten å komme opp på er å ha mange wins og få tap :)

Lenke til kommentar

Joda men dette er bare ungdommer som lever av å spille, og taper og vinner nesten hver dag i enorme turneringer som er avgjørende for deres økonomi, rykte og framtid. Mange av dem krangler sikkert ofte, og jeg tror Idra får mye dritt blant andre profesjonelle spillere. Har du sett hvor mye Idra shouter til fansa sine? Og har du noen gang tenkt på hvor flink han er til å gi informative og nærmeste perfekte intervjuer hvor han gir nesten hver amatør med et kamera godt med 10 minutter av sin tid til å svare på alle spørsmål, selv med elendig engelsk, og til og med takke for seg etterpå. Fyren fortjener mer cred.

 

Har ingenting å utsette på hans oppførsel mot intervjuere, fans eller likende. Kritiserer han bare for hans manglende respekt for motstandere. Idra får sikkert mye dritt, men Idra slenger all sin dritt på arenaer hvor alle kan se det. Det gjør ikke så mange andre.

 

Idra burde egentlig bare konsentrere seg om spillet for han er unektelig en fantastisk gamer. Synes bare det er synd at han skal skitne til sine egne meritter med slik usportslig oppførsel. :)

Lenke til kommentar

Seriøst, kan du lære deg norsk? Det starter å irritere at jeg ikke forstår en dritt av et du skriver. Det er off-topic, men det måtte ut.

 

Selv om HuK, eller andre progamere, ikke tar seg nær av trashtalket til IdrA (om det var poenget ditt?), gir ikke det IdrA retten til å oppføre seg som en drittunge i turneringer. Utenfor skal han få lov til å si og gjøre hva han vil, men akkurat når han konkurrerer bør han holde seg for god for slik tull.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

ikke venner i den formen at de henger, men de snakker sammen på turneringer og deler gode ord.

 

og du må huske at hva du syntes om noens gaming skills ikke nødvendigvis gjenspeiler ditt helhetlige inntrykk av personen

 

#2 så vil jeg bare poengtere ut at han har faktisk sagt gode ting om huk (selvom det muligens bare var noe sånn som: "han er bedre enn de andre protossene, men alle protosser er forferdelige" (husker ikke nøyaktig) )

 

#3 nei ajaco om dette irriterer deg så flame-on, men folk forstår meg og jeg kommer ikke til å bruke mye av min tid for å tilpasse mine posts til dine forventninger

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...