Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon


  

236 stemmer

  1. 1. Cheese taktikker yes/no?

    • Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja. Har mer respekt for f.eks Nestea og jinro som løper bort til han andre for å gratulere dem.

vel siden diskusjonen hadde sitt utsprang i utsagn som: "Idra er en drittsek RAFLRAFLRAFL han rager alle, jeg hater ham omgomg"

så må jeg poengtere ut at at du liker nestea og jinro bedre gjør deg til en anti-upartisk person

i tillegg er kulturen litt annerledes i korea når d kommer til gaming, raging på motstandaren på random ladder matches etc skjer mye mindre på både høyt og lavt nivå

Lenke til kommentar

Det er også lettere å vinne med early agression om motstanderen ikke vet hva de driver med. Noe som ofte er tilfelle i low-ranked 2v2.

 

Etterhvert som man når et viss nivå, er det enkelte earlypushet som er tilnærmet umulig å holde av.

2v2 20 - rankingGold Leauge er vel ikke akkurat dårlig ranking, selv ikke på 2v2. Eller?

Lenke til kommentar

Eller så tar de ikke SC2 så seriøst :) Alt ettersom hvordan man ser på det.

altså de har små forventninger til seg selv... (innenfor sc2 selvsagt)

 

da har de lite selvrespekt eller små forventninger til seg selv

 

Jaja, selvfølgelig, alle som ikke bruker masse tid på ett spill har liten selvrespekt eller små forventinger til seg selv. Du er klar over det finnes andre aspekter ved livet enn SC2?

 

AtW

selvfølgelig men å sikte på gold er å ha små forventninger til seg selv, jeg sier ikke at du er en failure i livet for d om

Lenke til kommentar

Eller så tar de ikke SC2 så seriøst :) Alt ettersom hvordan man ser på det.

altså de har små forventninger til seg selv... (innenfor sc2 selvsagt)

 

da har de lite selvrespekt eller små forventninger til seg selv

 

Jaja, selvfølgelig, alle som ikke bruker masse tid på ett spill har liten selvrespekt eller små forventinger til seg selv. Du er klar over det finnes andre aspekter ved livet enn SC2?

 

AtW

selvfølgelig men å sikte på gold er å ha små forventninger til seg selv, jeg sier ikke at du er en failure i livet for d om

 

Og lite selvrespekt? Ærlig talt, jeg er en veldig casual gamer, og har nettopp tatt opp litt SC2 igjen. Selvfølgelig er gold dårlig for en PRO gamer, men Gold er da den nest nest beste ligaen, og jeg er veldig fornøyd med å havne der med tanke på at jeg spiller i bronze på 1v1.

 

Spiller mange spill, ikke bare sc2.

Endret av Cuz
Lenke til kommentar

Eller så tar de ikke SC2 så seriøst :) Alt ettersom hvordan man ser på det.

altså de har små forventninger til seg selv... (innenfor sc2 selvsagt)

 

da har de lite selvrespekt eller små forventninger til seg selv

 

Jaja, selvfølgelig, alle som ikke bruker masse tid på ett spill har liten selvrespekt eller små forventinger til seg selv. Du er klar over det finnes andre aspekter ved livet enn SC2?

 

AtW

selvfølgelig men å sikte på gold er å ha små forventninger til seg selv, jeg sier ikke at du er en failure i livet for d om

 

Og lite selvrespekt? Ærlig talt, jeg er en veldig casual gamer, og har nettopp tatt opp litt SC2 igjen. Selvfølgelig er gold dårlig for en PRO gamer, men Gold er da den nest nest beste ligaen, og jeg er veldig fornøyd med å havne der med tanke på at jeg spiller i bronze på 1v1.

 

Spiller mange spill, ikke bare sc2.

om du ikke merket det så var det lav selvrespekt ELLER lave forventninger det var ikke et og

Lenke til kommentar

(Late refresh.. menne.. samma)

@Gnurk(homesmasher):

Men for guds skyld, da.

 

Hva en anser som bra i SC2 har da virkelig ingenting med verken selvrespekt, eller lave forventinger til en selv.

 

@Cuz:

For øyeblikket er det ingen i grandmaster. Ladderen ble tilbakestilt forrige onsdag. I den sammenheng kom det en ny league. "Grand Master League". 2 uker etter ladder reset (altså neste onsdag) vil det avgjøres hvem som havner i Grand Master. Det vil være top 200 med høyest rating som havner der. Når man først havner i Grand Master vil man være der ut sesongen, med mindre man plutselig blir inaktiv (ikke mer enn 3 uker uten gaming).

 

Kort fortalt: Top 200 er i grandmaster. Top 2% i master.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

 

selvfølgelig men å sikte på gold er å ha små forventninger til seg selv, jeg sier ikke at du er en failure i livet for d om

 

Strengt tatt er det vel akkurat det du faktisk sier. Mulig du ikke mener det dog og bare formulerer deg uklart.

 

AtW

burde kanskje adda inn game så det som en selvfølge at folk forsto dette i et STARCRAFT forum side, men ok.

 

@ajaco, jo om du sikter på noe som ikke engang er midt på så har du vel egentli lave forventninger...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...