Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon


  

236 stemmer

  1. 1. Cheese taktikker yes/no?

    • Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen andre som irriterer seg over motstandere som bare nekter å gi seg?

 

F.eks hadde et game istad mot en terran der jeg vant ganske tidlig i spillet og han bare løfta alle bygningene sine i lufta og fløy en til hver kant av mappet. Greit nok at det ikke utgjør noen forskjell men å bli nødt til å bruke 5-10 minutt ekstra på å slenge opp air units til å ta dem er sykt irriterende.

Lenke til kommentar

Noen andre som irriterer seg over motstandere som bare nekter å gi seg?

 

F.eks hadde et game istad mot en terran der jeg vant ganske tidlig i spillet og han bare løfta alle bygningene sine i lufta og fløy en til hver kant av mappet. Greit nok at det ikke utgjør noen forskjell men å bli nødt til å bruke 5-10 minutt ekstra på å slenge opp air units til å ta dem er sykt irriterende.

 

en god taper vinner aldri!!!

Lenke til kommentar

Noen andre som irriterer seg over motstandere som bare nekter å gi seg?

 

F.eks hadde et game istad mot en terran der jeg vant ganske tidlig i spillet og han bare løfta alle bygningene sine i lufta og fløy en til hver kant av mappet. Greit nok at det ikke utgjør noen forskjell men å bli nødt til å bruke 5-10 minutt ekstra på å slenge opp air units til å ta dem er sykt irriterende.

 

en god taper vinner aldri!!!

Jo. Selv de beste gger når de ser de har tapt.

Lenke til kommentar

noen kjappe spørsmål.

 

1. Ville macbook pro til kr 9.990,00 klare og kjøre SC2 bra? [link]http://store.apple.com/no/browse/home/shop_mac/family/macbook_pro?cid=CDM-EU-29201&cp=em-29201-29201&sr=em#[/link]

 

2. Kan man laste ned SC2 til mac uten og betale noe mer hvis man har kjøpt det til PC? Eller blir jeg nøtt til og kjøpe det på nytt?

 

 

 

Skal på folkehøyskole. Veldig greit om jeg slipper og dra med meg den stasjonære. Og SC2 er egentlig det eneste spillet jeg er interessert i å ta med og spille inimellom.

Skal bruke mac'en til photoshop og diverse og. Men det skal det være bra nok til.

Lenke til kommentar

Slik apple overpriser produktene sine skulle det ikke forundret meg om du lagget på en Mac til 10k.

 

Håper for din del dog, at den kjører det fint.

 

Og nei, klienten er gratis. Det er brukeren du betaler for. Man får jo ikke gjort noe med klienten uten en bruker uansett :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Man klarer nok å kjøre SC2 på en ny mac til 10k. Dog ikke på ultra, men kanskje på medium. Blizzard har jo alltid satsa på å nå store masser med spillene sine, også de med ikke like bra pcer som de som kjøper det beste.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Slik apple overpriser produktene sine skulle det ikke forundret meg om du lagget på en Mac til 10k.

 

Håper for din del dog, at den kjører det fint.

 

Og nei, klienten er gratis. Det er brukeren du betaler for. Man får jo ikke gjort noe med klienten uten en bruker uansett :)

 

Har absolutt ingenting med overprising å gjøre, Mac OS håndterer spill på en måte en windows gjør, installerer han windows vil han ja, merke bedre ytelse.

 

Apple kan ikke tvinge spill utviklere til å satse på mac, de bestemmer det vel selv!

Lenke til kommentar

Så du kan med hånden på hjertet virkelig mene og si at Apple ikke overpriser produktene sine?

 

Anyhow, for å ikke gå helt offtopic her. Jeg driver å setter opp en mer oversiktlig oversikt over gruppene i turneringen i exel nå. Kommer til å printscreene tabellene. Dette gjør det lettere for meg å legge til/fjerne poeng uten å gjøre feil. Dessuten blir det lettere å lese av poengstillingene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...