Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon


  

236 stemmer

  1. 1. Cheese taktikker yes/no?

    • Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han apollokaren er ikke like artig som Day9. Litt for lite humor på han syntes jeg :\

Egentlig bare gjentagelse av hva Day[9] sier og generelt irritasjonsmoment mer enn noe i mine ører.

Kommer bare på en gang han faktisk sa noe nyttig.

 

Det er akkurat derfor jeg liker Day[9] framfor andre castere, han får inn humor i tillegg til å si det han trenger. Du kan se at han har mye mer erfaring enn noen andre castere også.

Lenke til kommentar

Syns Idra syter litt for mye, jeg forstår at han er en jævlig god makro spiller, og det vises, men han NEKTER å skifte strategy midt/slutten av en game, det er så frustrende å se han gjøre samme tabbe om igjen og igjen.

 

Han hadde ikke tid i siste game. Så du forresten hvor sinna han var når han stod på scenen? Fy fader så sinna han så ut.

Lenke til kommentar

Siden alle sier 'ååh, Idra er så teit som er så sur', Morrow var 1000x bedre blablabla.

La oss se det fra Idra sin side, hva kunne han gjort i den aller siste kampen for å endre det?

Har han mulighet til å scoute det? Har han mulighet til å bygge nok forsvar? Og hva kan isåfall komme etterpå? Masse Spine vil jo ikke hjelpe mot bancheese :) .

 

Nå skal ikke jegu ttale meg om balanse/ubalanse daj er er forferdelig :wee: .

 

 

Krever såklart å ha sett kampen.

Lenke til kommentar

Tenkte på en liten ting. Kunne vi ikke lagd en liten Diskusjon.no gruppe hvor vi spillte mot hverandre hver dag til samme tid, og inviterte folk til å spectate? Vi kan f.eks ha best av 3 en gang i uka, eller en gang per dag til en viss tid. Vet ikke hva dere syntes om det, men meg og Gauda hadde to fantastiske gøyale kamper akkurat nå, og det var 5 observers der, som jeg håper koste seg. :wee:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Syns Idra syter litt for mye, jeg forstår at han er en jævlig god makro spiller, og det vises, men han NEKTER å skifte strategy midt/slutten av en game, det er så frustrende å se han gjøre samme tabbe om igjen og igjen.

 

Han hadde ikke tid i siste game. Så du forresten hvor sinna han var når han stod på scenen? Fy fader så sinna han så ut.

wait, wut?

 

Lenke til kommentar

Prøver å få til ustream med FME nå. Men har ett problem; den viser kun desktop. Noen som vet hva problemet er? Her har jeg filmet det:

 

http://www.ustream.tv/recorded/9097495

 

Edit: Fikk det til å funke nå :) Heheh. Var vist en instilling på screen-recording programmet mitt.

 

Noen som forresten vet hvordan jeg får til å streame både musikk og mic?

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...