Gå til innhold

Hvor mange øl Grinchen kan drikke!

Grinchen

Anbefalte innlegg

Skrevet

hmm, når du begyner å bli dårlig blir det vel vanskelig å poste her? eller?

btw, tipper på 19

skal nok greie det selv om det sikkert blir en del skrivefeil :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jeg oppe i 7 øl folkens.

Her er min promille:

Din promille er nå 0.91

Din promille er under 0.2 om 5 timer

De fleste blir mer kritikkløse og risikovillige.

Jeg er definivt full men, det er morsomt musikken er mye nærmere å jeg føler meg i svært bra form :cool:

Skrevet

Du begynte litt over 18 eller noe og har bare drukket 7 øl? helle nedpå var vel litt og ta i.

ok greit da skal prøve å drikke fortere :tease:

Skrevet

Litt over 4 halvlitere på 2 timer og du er "definitivt full"? Dette ser dårlig ut for min guess på 20 flasker, haha.

Er ikke så full da slapp av kan nok drikke mye mer...

Skrevet

Lurer på hvor mange du klarer å drikke før du ikke lenger er i stand til å holde oss oppdatert på forumet.

Tror nok jeg skal klare å holde dere oppdatert til den bitre ende jeg...

Skrevet

Minner på forumbrukerne våre at man kan potensielt forårsake at en person drikker seg til døds, anbefaler derfor at man ikke heier videre på Grinchen og at han tar til fornuften.

Forstår det sånn at Grinchen sitter hjemme alene og drikker, anbefaler han derfor å roe ned nå, er helt unødvendig å prøve på å drikke mest mulig på kortest mulig tid da det fort kan gå ille.

En bekymmret Malvado.

• Liker 3
Skrevet

Minner på forumbrukerne våre at man kan potensielt forårsake at en person drikker seg til døds, anbefaler derfor at man ikke heier videre på Grinchen og at han tar til fornuften.

Forstår det sånn at Grinchen sitter hjemme alene og drikker, anbefaler han derfor å roe ned nå, er helt unødvendig å prøve på å drikke mest mulig på kortest mulig tid da det fort kan gå ille.

En bekymmret Malvado.

slapp av det er ikke mulig å drikke seg ihjel på øl man sovner eller spyr før den tid la oss få ha moroa vår.

Skrevet

Det går vel faktisk ikke an å drikke seg ihjel på 24 øl da, men forstår bekymringen din.

Det gjør jo russen vært år ro deg ned malvado ikke vær en festbrems a please

• Liker 3
Skrevet

8 øl nå.

her er min promille

Din promille er nå 0.91

Din promille er under 0.2 om 5 timer

De fleste blir mer kritikkløse og risikovillige.

samme som forrige gang det var da rart...

Jeg føler meg litt full er i bra form hører på foo fighters å digger det. Ingen fysiske symptomer så langt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...