Gå til innhold

Hvor mange øl Grinchen kan drikke!


Grinchen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nå er jeg oppe i 11 øl min promille er:

Din promille er nå 1.22

Din promille er under 0.2 om 7 timer

 

Balansen blir dårligere, talen snøvlete og kontroll med bevegelser forverres. Man blir trøtt og sløv og kan bli kvalm.

 

føler meg full men ikke veldig full er veldig glad i musikk fremdeles ingen fysiske symptomer.

Lenke til kommentar

Er nå ferdig med min 12 øl jeg er på the halfwaymark. Min promille er: Din promille er nå 1.37

Din promille er under 0.2 om 8 timer

 

Balansen blir dårligere, talen snøvlete og kontroll med bevegelser forverres. Man blir trøtt og sløv og kan bli kvalm.

 

Føler meg helt fin er full men bare fryd og gammen så langt...

Lenke til kommentar

Regnet ut ca på mitt inntak tror ikke det stemmer føler meg helt fin i formen: har dog en ekstrem alkoholtoleranse

 

Din promille er nå 3.42

Din promille er under 0.2 om 22 timer

 

Svært høy promille: Bevisstheten nedsettes og man kan bli bevisstløs. Pustesenteret i hjernen kan hemmes. Oppkast er vanlig. Promille over 3 kan være dødelig.

Lenke til kommentar

Er ferdig med min øl nr 13

Min promille er:

 

Din promille er nå 1.37

Din promille er under 0.2 om 8 timer

 

Balansen blir dårligere, talen snøvlete og kontroll med bevegelser forverres. Man blir trøtt og sløv og kan bli kvalm.

 

Begynner å bli skikkelig full nå er dog ikke altfor ille ingen kvalme eller noe sånt synet er normalt..

Lenke til kommentar

Drikker da ikke alene, vi er da mange på forumet :)

 

"Jeg er ikke viggo heller, jeg har faktisk 200 venner....på facebook". Han drikker ikke i nærværet av noen andre, og det er bare tragisk.

 

Si meg Grinchen, har du ingen venner?

 

Drikke øl er jo også bare helt bak mål, det smaker piss, lite % og jææævlig mye kalorier i det.

Lenke til kommentar

Drikker da ikke alene, vi er da mange på forumet :)

 

"Jeg er ikke viggo heller, jeg har faktisk 200 venner....på facebook". Han drikker ikke i nærværet av noen andre, og det er bare tragisk.

 

Si meg Grinchen, har du ingen venner?

 

Drikke øl er jo også bare helt bak mål, det smaker piss, lite % og jææævlig mye kalorier i det.

 

Ekte menn drikker øl og slår seg på brystet. Hva drikker du?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Drikker da ikke alene, vi er da mange på forumet :)

 

"Jeg er ikke viggo heller, jeg har faktisk 200 venner....på facebook". Han drikker ikke i nærværet av noen andre, og det er bare tragisk.

 

Si meg Grinchen, har du ingen venner?

 

Drikke øl er jo også bare helt bak mål, det smaker piss, lite % og jææævlig mye kalorier i det.

 

Når du blir voksen er det mulig du også drikker noe annet enn rusbrus og sprit å dermed kan nyte det uten fest. Mengden kan dog diskuteres men han bestemmer over seg selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...