Gå til innhold

Hvor mange øl Grinchen kan drikke!


Grinchen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Drikker da ikke alene, vi er da mange på forumet :)

 

"Jeg er ikke viggo heller, jeg har faktisk 200 venner....på facebook". Han drikker ikke i nærværet av noen andre, og det er bare tragisk.

 

Si meg Grinchen, har du ingen venner?

 

Drikke øl er jo også bare helt bak mål, det smaker piss, lite % og jææævlig mye kalorier i det.

selv om du synes øl smaker piss trenger ikke vi andre å tenke det. Din moraliskeste meninger stiller noen spørsmålstegn hvorfor mener du at du har rett til å dømme meg? Å det får meg til lure på hvor gammel du er...

  • Liker 6
Lenke til kommentar

selv om du synes øl smaker piss trenger ikke vi andre å tenke det. Din moraliskeste meninger stiller noen spørsmålstegn hvorfor mener du at du har rett til å dømme meg? Å det får meg til lure på hvor gammel du er...

 

Hihi! Alkoen begynner å sette inn nå?

 

Jeg er 16 og jeg ser på meg selv som for god til å drikke mutters alene.

Lenke til kommentar

Er ferdig med øl nr 14 min promille er:

Din promille er nå 1.37

Din promille er under 0.2 om 8 timer

 

Balansen blir dårligere, talen snøvlete og kontroll med bevegelser forverres. Man blir trøtt og sløv og kan bli kvalm

 

Føler meg i god form å tenker at jeg skal skru opp drikketempoet. da jeg ennå ikke er dritings :w00t:

Lenke til kommentar

Min øl nr 15 min promille er:

 

Din promille er nå 1.52

Din promille er under 0.2 om 9 timer

 

De fleste får problemer med hukommelsen. Hukommelsesproblemene øker med stigende promille.

 

Føler at jeg er full ser dobbelt vis jeg fokuserer på en gjenstand i lengre tid. Men hukkomelsen er merkelig god husker for eksempel at jeg helte en liter kokende vann i hodet på rektoren på spesialskolen jeg gikk på når jeg var 11 :!:

 

Du har brukt skuffende lang tid synes jeg.

mooo!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Min øl nr 15 min promille er:

 

Din promille er nå 1.52

Din promille er under 0.2 om 9 timer

 

De fleste får problemer med hukommelsen. Hukommelsesproblemene øker med stigende promille.

 

Føler at jeg er full ser dobbelt vis jeg fokuserer på en gjenstand i lengre tid. Men hukkomelsen er merkelig god husker for eksempel at jeg helte en liter kokende vann i hodet på rektoren på spesialskolen jeg gikk på når jeg var 11 :!:

Den hendelsen med rektoren vil man nok huske uansett hvilken tilstand man er i.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Min øl nr 15 min promille er:

 

Din promille er nå 1.52

Din promille er under 0.2 om 9 timer

 

De fleste får problemer med hukommelsen. Hukommelsesproblemene øker med stigende promille.

 

Føler at jeg er full ser dobbelt vis jeg fokuserer på en gjenstand i lengre tid. Men hukkomelsen er merkelig god husker for eksempel at jeg helte en liter kokende vann i hodet på rektoren på spesialskolen jeg gikk på når jeg var 11 :!:

Den hendelsen med rektoren vil man nok huske uansett hvilken tilstand man er i.

kansje det men den dukket opp i sinnet mitt nå rektoren var et sadisistk svin han fortjente

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...