Gå til innhold

Hvor mange øl Grinchen kan drikke!


Grinchen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er jeg oppe i 7 øl folkens.

 

Her er min promille:

Din promille er nå 0.91

Din promille er under 0.2 om 5 timer

 

De fleste blir mer kritikkløse og risikovillige.

 

Jeg er definivt full men, det er morsomt musikken er mye nærmere å jeg føler meg i svært bra form :cool:

Lenke til kommentar

Minner på forumbrukerne våre at man kan potensielt forårsake at en person drikker seg til døds, anbefaler derfor at man ikke heier videre på Grinchen og at han tar til fornuften.

 

Forstår det sånn at Grinchen sitter hjemme alene og drikker, anbefaler han derfor å roe ned nå, er helt unødvendig å prøve på å drikke mest mulig på kortest mulig tid da det fort kan gå ille.

 

En bekymmret Malvado.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Minner på forumbrukerne våre at man kan potensielt forårsake at en person drikker seg til døds, anbefaler derfor at man ikke heier videre på Grinchen og at han tar til fornuften.

 

Forstår det sånn at Grinchen sitter hjemme alene og drikker, anbefaler han derfor å roe ned nå, er helt unødvendig å prøve på å drikke mest mulig på kortest mulig tid da det fort kan gå ille.

 

En bekymmret Malvado.

slapp av det er ikke mulig å drikke seg ihjel på øl man sovner eller spyr før den tid la oss få ha moroa vår.

Lenke til kommentar

8 øl nå.

her er min promille

Din promille er nå 0.91

Din promille er under 0.2 om 5 timer

 

De fleste blir mer kritikkløse og risikovillige.

samme som forrige gang det var da rart...

 

Jeg føler meg litt full er i bra form hører på foo fighters å digger det. Ingen fysiske symptomer så langt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...