Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må si meg enig i det de over meg skriver, jeg kunne ikke tenkt meg å dele min partner med noen. Jeg må innrømme at jeg har fantasert om det, men jeg er nok altfor sjalu av meg til å gjøre det i virkeligheten.

 

Håper noen som har vært i/er i et åpent forhold kan svare her, jeg er virkelig interessert i å vite hvordan slikt fungerer blant de som liker det :)

Lenke til kommentar
Gjest åpen

Er i et åpent forhold akkurat nå faktisk. Det er bare kos syntes nå jeg, jenta jeg er i åpent forhold med er heller ikke 'løs' så hu går ikke å kliner/knuller med andre gutter. Vi går hånd i hånd og kysser offentlig, null stress. Folk spør om vi er sammen, men vi svarer at vi bare koser og har det hyggelig, hvertfall inntil videre :ph34r:

 

Så, nei.. jeg ser ingen problemer i et åpent forhold, med tanke på at ingen av de involverte partene går inn for å såre/gjøre den andre sjalu. :)

Lenke til kommentar

Jeg var i et slikt forhold før jeg fant ei annen jente, som jeg i dag er forlovet med og bor sammen med.

 

Jeg fant det egentlig gangske bissart. Dette var eneste måten jeg kunne være sammen med henne, noe jeg ville siden jeg tragisk nok hadde en slags innbildning av at hun var min "soulmate". Dette var hennes forslag på en måte vi kunne være sammen, så jeg følte etter liksom første turen på byen sammen etter å ha vært sammen i rundt 4månder at dette ikke fungerte og bare ga det opp. Jeg tålte eller likte rett og slett ikke at hun flørta med andre. Det ble liksom veldig lett for henne og finne andre, mens jeg egentlig ville ikke finne noen andre. Ga opp også dama etterhvert, da jeg fant ut at jeg tok veldig feil av dama.

 

I mitt tilfelle var det slik at jeg dama jeg var sammen med var veldig unormal, og det er nok slik at folk som inngår denne typen forhold er litt utenom det vanlige for å si det slik. Kan godt si jeg var der, hvertfall på det tidspunktet.

Lenke til kommentar

Åpent forhold er absolutt ikke for alle og enhver. Personlig har jeg hatt noen jenter av og på før, men bare ett av forholdene mine ble definert som "åpent forhold".

 

Sånn jeg definerer det, så må forholdet være strictly sexual. Ikke noe filmkvelder eller middag med familien, mest fordi det kan utvikle seg sterkere følelser hos en av partene. Det er også viktig å sette grenser på hva som er lov og ikke lov.

 

F. eks skal jeg personlige studere litt rundt omkring i verden de neste årene, og har stort sett ikke vært på en plass over en lengere periode. Da vil jeg aldri gå inn i et ekslusivt forhold, fordi det fungerer ikke i lengden.

 

Jeg dater en jente litt nå, mens jeg er i hjembyen for sommeren. Jeg skulle gjerne hatt et åpent forhold med hun. Men regelen jeg ville hatt da er; Hun er ikke med andre gutter når jeg er hjemme og besøker hun, og jeg er ikke med andre jenter når hun besøker meg. Utenom om det er det meste lov. Vi skulle også være mer tilbaketrukket i det offentlige.

 

Kanskje litt kynisk forhold, men jeg liker det.

Lenke til kommentar

Har aldri skjønt opene forhold, hva er egentlig forskjellen på et openforhold og fuckbuddies.

 

Kan man ikke like gjerne være bestevenner som innimellom puler, hele poenet med et romantisk forhold er at det skal være et spesielt forhold, separat fra vanlig venneforhold.

Mens viss det er openet forsvinner noe av det spesielle med det og det blir mer som venner,

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Meg og kjæresten er i et "halvveis" åpent forhold, da begge er ganske åpent når det gjelder sex. Jeg kan ha samleie/trekant med andre gutter/menn/jenter, men da skal han få vite det på forhånd eller etterpå - samme gjelder han. Jeg får også lov til å flørte med andre på fester etc, men får ikke ha kontakt med dem etter flørten/veksle nr. hvis kjæresten ikke liker det.

 

Det med en ekstra partner i sengen (når begge har trekant sammen); absolutt ingen følelser involvert fra meg og kjæresten sin side, til partneren, bortsett fra mellom meg og min kjære, og absolutt ingen kontakt med vedkommende på fritiden med mindre begge har lyst på trekant.

 

Høres kanskje litt brutalt ut dette forholdet, men tro meg, vi har "strenge regler", og dermed snakker vi ganske mye om tillit, ærlighet etc. :)

Endret av Frk. Snasen
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg er i et lignende forhold som Fr. Snasen. Jeg lar kjæresten min ha sex med andre, flørte med andre, slippe seg litt løs, så sant jeg får vite om eventyrene hennes, helst i forkant. Kunne nok prøvd å forklare hvorfor jeg lar henne gjøre det, og hvorfor jeg liker det sånn, om det skulle være av interesse. Forøvrig er vi virkelig glad i hverandre, har vært sammen relativt lenge nå, og dette fungerer kun fordi vi virkelig stoler på hverandre.

Lenke til kommentar

Wow, skjønner ikke att dere takler det... Jeg mener, en partner er da vitterlig det. En partner kun for deg, ikke for å dele med alle andre.

 

Hva skiller da ett åpent forhold og knullevenn? Følelser?

 

for min egen del kunne jeg aldri ha vært i ett slikt forhold, en ting er dette med ONS når man er singel, men hello, når man er sammen med andre? Jeg hadde død av sjalusi, har kanskje noe med at jeg tenker på ONS'en i lang tid etterpå også...

 

Mulig jeg er rar for å være hannkjønn men en dame skal være minn og ingen andre sin. ONS er greit, helt topp faktisk, så lenge det ikke er kinky med noen man kjenner eller slikt. Åpent forhold derimot, wææ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...