Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hvis du ønsker at dette skal virke, må du i første omgang vite at partneren din alltid er der hvis du trenger det. Akkurat dette punktet ser jeg ingen grunn til å ikke forsikre seg om, h*n skal aldri velge en annen fremfor deg (hvis valget skulle komme). Det du sier om at h*n blir opphisset av at du blir sjalu synes jeg blir litt feil. Slik jeg ser det, er ikke poenget å gjøre partner sjalu, men få andre opplevelser som man kan legge til i forholdet. (Egentlig det de fleste gjør oppigjennom livet)

 

Jeg tror også du hadde hatt godt av å ha sex med andre, det er viktig at du skal klare å nyte dette også. Hvis du ikke klarer dette og sliter med sjalusi når partner er med andre, er du absolutt ikke personen for den typen forhold!

 

Hun blir ikke opphisset av at jeg blir sjalu. Det jeg mener er at hun finner det opphissende at jeg har sex med andre. Og mer av alt vil hun gjerne bli men eller se på.

Håper at en dag jeg kan fungere på samme måte. At vi kommer i første rekke for hverandre er det ingen tvil om.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Jeg lar kjæresten min ha sex med andre......og dette fungerer kun fordi vi virkelig stoler på hverandre.

 

Nei, dette fungerer fordi du er underkuet, har dårlig selvbilde og ønsker å straffe deg selv.

Ah, ja. Du har helt rett. Glemte at du kjente meg så godt.

 

Bare hun som har frie tøyler? I så fall blir det vel heller cuckolding. Noe jeg forøvrig ikke forstår meg på.
Bare hun som har frie tøyler, av den enkle grunn at hun har et annet tenningsmønster enn meg. Jeg personlig hadde ikke hatt noe imot å få frie tøyler selv, men respekterer henne og hennes ønsker om at det ikke skal være slik for meg, akkurat som hun hadde respektert mitt ønske om at hun skulle være monogam, om jeg skulle ønske det. Det handler ikke om undertrykkelse, ikke i det hele tatt. Tenner absolutt ikke på tanken å bli undertrykt, at jeg skal føle meg uverdig eller utilstrekkelig. Det er mer en greie om at jeg liker å se at andre har sex med kjæresten min, og kun det. Jeg syntes hun er nydelig, hun er knallheit, og det er utrolig opphissende å få se henne fra et annet synsperspektiv, i en seksuell setting. Endret av Calath
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...