Gå til innhold

Den offisielle 6xxx tråden, med link til drivere og prisguide


Goodall

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvor jeg får kjøpt et referanse ASUS 6950 kort ? Finner det ikke noen plass..

 

http://www.asus.com/Graphics_Cards/AMD_Series/EAH69502DI2S2GD5/

 

Eller er det noen som selger et?

 

Skal ha et til for å kjøre i cfx, og vil ha samme som jeg har fra før..

Etter et kjapt søk i prisguiden fant jeg to butikker som selger :Asus Radeon HD 6950 2 GB ;)

 

edit: var litt for kjapp der, er visst "directCU" versjonen...

Endret av Kent -amdme-
Lenke til kommentar

Men da SKAL CCC finne skjerm 2, bekreft.

Ja.men hvis ikke kan du i CCC finne den ene skjermen,høyreklikk velg så (identify screen).

Er på jobb,men har du ikke fått hjelp til arbeidsdagen er over kan jeg guide deg gjennom det i kveld. Har ikke alt i hodet,litt lettere når jeg har pcn foran meg :)

Trengte ikke å kjøpe noe som helst :D Fant en DVI single link liggende her, koblet den til skjerm 2 og vips funka begge.

Lenke til kommentar

Holder på å små oppgradere pc'en litt så den blir klar til å kjøre på fult når BF3 kommer.

Har et MSI 6950 Twin Frozr II fra før og ønsker å kjøpe et til. Men er bare Twin frozr III som er på markedet. Tror det kan bli litt konflikter i crossfire da Twin Frozr III utgaven kjører med høyere klokkehastighet som den andre ikke tåler.

 

Noen som har 6950 i Twin Frozr II utgave som ønsker å selge eller bytte mot noe som er bedre?

http://www.hardware.no/bruktmarked/annonse/22791

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

Fikk mitt 6950 Direct CU II 1GB i dag, fy faen å stille og kald denne rakkeren er!

 

Fikk testet Shogun 2 i dag i DX11 (tesselation og depth of field var det visst), og jeg la ikke merke til noen forskjell, kvalitet messig, men bedre flyt, er det som er DX11?

 

Prøvde å finne noen dummies guide to DX11 på nettet, men fant ikke allverdens.

Skal teste BF3 beta når jeg kan :)

 

Edit: 45-55 FPS average med 11.10 preview driveren. (ULTRA, men motion blur og AA er slått av)

Veldig fornøyd, i grunn, selvom jeg får mange CTD.

Endret av amir90 waits for alice
Lenke til kommentar

Fikk mitt 6950 Direct CU II 1GB i dag, fy faen å stille og kald denne rakkeren er!

 

Fikk testet Shogun 2 i dag i DX11 (tesselation og depth of field var det visst), og jeg la ikke merke til noen forskjell, kvalitet messig, men bedre flyt, er det som er DX11?

 

Prøvde å finne noen dummies guide to DX11 på nettet, men fant ikke allverdens.

Skal teste BF3 beta når jeg kan :)

 

Edit: 45-55 FPS average med 11.10 preview driveren. (ULTRA, men motion blur og AA er slått av)

Veldig fornøyd, i grunn, selvom jeg får mange CTD.

 

Er det på stock clocks? Ligger på 70-90 FPS inne i tunnelen her, skal sjekke straks hvor mye jeg ligger på ute. Har du power control på +20%? Ligger den på 0% hos meg får jeg CTD.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...