Gå til innhold

Den offisielle 6xxx tråden, med link til drivere og prisguide


Goodall

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikser den problemer med fullscreen i BF3? Noen andre som har det (jeg har et 6970-kort og "rage" driveren).

Problemer?

 

 

Om den fikser problemer for deg, er det bare deg selv som kan sjekke ved å teste driveren.

 

Kjører denne nye driveren med enda bedre resultat enn preview driverene. 99% gpuload på 3gpu. Ny rekort i bf3 for meg. Faktisk 99% gpuload som i en rett strek! :new_woot:

 

 

Lenke til kommentar

Jeg har også 99% på gpuene så driveren er bra i bf3 (men må bruke cap4)og får samme tempraturer som ved benchmarking!

det ser man skjeldent i spill!

 

 

Bruker jeg CAP, så får jeg bare rundt 75% gpuload. Uten så er det 99%. Kanskje fordi jeg bruker 3 gpu. Alle driverene jeg har testet har fungert best uten CAP. Virker som CAP er optimalisert for 2 stk i cfx. Men så lenge ytelsen er på topp, så er jeg fornøyd.

 

 

Lenke til kommentar

Fikser den problemer med fullscreen i BF3? Noen andre som har det (jeg har et 6970-kort og "rage" driveren).

Problemer?

 

 

Om den fikser problemer for deg, er det bare deg selv som kan sjekke ved å teste driveren.

 

Kjører denne nye driveren med enda bedre resultat enn preview driverene. 99% gpuload på 3gpu. Ny rekort i bf3 for meg. Faktisk 99% gpuload som i en rett strek! :new_woot:

Lurte på om det var noe kjent problem med å få fullscreen i BF3 med Ati-kort. Har hatt dette problemet selv i alle fall i BF3. Selv om jeg setter full screen i BF3 instillingene får jeg en type windowed mode der jeg ser kantene på vinduet på toppen og venstre side. Ved endel triksing frem og tilbake med alt+tab og minimering/maksimering osv kan jeg få det til, men er et problem som er tilbake neste gang jeg starter spillet.

Lenke til kommentar

Jeg selv kjører på en Phenom II 3 kjerners på 3.5GHz.

 

Prøvde skjermkortet mitt i en kompis maskin med en i5 2500K klokket til 4.5GHz.

 

Fikk litt bedre, snakk om en 10fps mer på minimum.

 

SÅ har ingen verdens tro på at han med et HD6870 klarer dette på high med minimum 60fps en at vedkommende har blodklokket skjermkortet sitt.

Lenke til kommentar

Nja, nå kjører jeg kortet på i7 920 riggen min.

 

Kortet er svakt overklokket og jeg kjører uten noe serlig aa eller af + at motion blur er deaktivert.

 

De to første skal ha en del og si på fpsen. Men nå ser jeg ikke helt pointet med maks aa og af. Så da setter jeg det så lavt som mulig i forhold til hva som synes under spilling og hva som ikke synes.

 

Men som sagt er BF3 veldig avhengig av CPU så det er ett av hovedgrunnene til at jeg klarer og dra bf på 60 fps.

 

Men nå sliter også spillet av mye småfeil og det er ikke helt optimisert enda. Så jeg kan oppleve fps drops til tider og fpsen skilelr seg noe fra map til map. Men det blir vel bedre etter hvert.

 

Leste av fps i Grand Bazar forresten siden det var det mappet jeg opplever minst problemer med.

 

Men jeg kan sikkert teste i Caspian bay også hvis du ønsker. Siden det mappet er stort og åpent. :)

 

Edit:

Testet nettop i operation firestorm. Får 49 på det værste. Men det er spillbart uansett.

Endret av WilliamAR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...