Gå til innhold

Den modifiserte kaféen


Anbefalte innlegg

Det er ikke for LED. De pinnene er for master/slave eller andre instillinger.

 

Ikke på satadisker*

 

Referte til at du skrev Slave/master ikke andre instillinger. Vanligste de pinnene brukes til på en Satadisk er for og regulereoverføringshastigheten. Feks fra 3 GB/ps til 1.5 GB/ps.

 

Btw var jeg overtrøtt når jeg skrev det det så jeg leste bare deler av innlegget.

 

Mvh

William

Endret av Wilyes
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg vet allerede at han er der, men jeg tenkte mer på produsenter som Cooler Master, Thermaltake, Corsair, Silverstone eller Fractal Design :p

 

I fjor var det en kar som satt og modifisete kabinetter for Cooler Master tror jeg.

Endret av Meh.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Finner ikke igjen posten ang. plexiglass :p Så noen som orker å gjøre jobben for meg, eller har det liggende i bakhodet?

 

Hvordan er det å skjære plexiglass til en forhåndsbestemt størrelse, da tenker jeg spesielt til mitt CM Storm Sniper kabinett som har netting og no jalla grill nå, hvordan er det å drille i det og må man det for å sette det på plass, har sett på mnpctec at det er mulig å bruke en form for gjennomsiktig halvtykk teip :)

 

Anyways, alle svar kommer godt med, og dersom noen også har en god forhandler å anbefale hadde jeg satt pris på det også :)

Lenke til kommentar

Å skjære plexi er ganske lett, med rett verktøy. Jeg har brukt både stikksag og dremel, fungerte fint begge deler.

 

å borre hull i plexi kan du gjøre, men pass på å ha lav hastighet. om ikke, så spreker det. Det har jeg brent meg på et par ganger :p

 

Det nettinget/mesh'n på den kassa må du nok fjerne for å ha et vindu der. Du kan bruke stikksag med metallblad, eller dremel, eller noe annet som kutter.. :p

 

For å feste plexiglasset så kan du bruke forskjellige metoder. Alt mulig kan du bruke, gaffateip, dobbeltsidig teip, skruer, your choiche :)

 

Står litt om plexi i denne tråden, men ikke mye: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=345117

 

Jeg er selv på leting etter plexiglass ferdig oppkutta i størrelsen jeg trenger, istedet for å kjøpe en stor plate å kutte selv.. :p

 

si ifra om du vet om noen norske forhandlere som selger plexi :)

Lenke til kommentar

Ah flotters! :D Det var akkurat den jeg lette etter! :D Men, da akk, var det ikke liste over forhandlere slik jeg trodde, derimot en link til glassmestere i gulesider :thumbup:

 

Har moddet kabinettet ferdig med litt cablemanagement holes og lakkering, kjøte det da det var helt nytt ute på markedet, og da kom den ikke med sort interiør, men det passa egentlig bra, for da trengte jeg ikke å finne "riktig" lakk til å lakkere med etter utskjæringen :)

 

Til alle med mesh sidepanel, bytt til plexi eller skaff dere vannkjøling, for intakeviftene pumper all lufta ut av sidepanelet :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...