Gå til innhold

Den modifiserte kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ebay handler jeg ikke hos. Aner ikke hvorfor, liker det bare ikke.

 

Har kjøpt fra dealextreme en gang, fikk ikke vite noe om vilken spenning de skulle ha. Etteer mye prøving og feiling så endte det med at jeg ikke hadde igjen mange.

 

Disse jeg betalte er previred og kan kobles direkte på 9-12V :) Tror jeg blir fornøyd. Skal handle litt sleeving fra mdpc-x.com snart også.

 

Og 140 kroner var inkludert frakt.

Endret av Crazyjoey
Lenke til kommentar

Jeg er usikker på hvordan man skal håndtere defekte dioder, men jeg vil tro du finner ut det om du sender en e-post.

 

Ja, jeg har røde 3mm ment for 12V. jeg er litt usikker på hvor lang tid frakten tok, men mine ble sent i en nokså enkel konvolutt, som i og for seg er en veldig grei løsning mtp. at det går fortere enn å sende pakker, og det koster mindre.

 

Det skal jo heldigvis ikke lenger enn fra England, så det tar forhåpentligvis ikke alt for lang tid.

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Hvorfor bestiiller dere ikke led fra ledteknikk.no...? Billig og kjapp levering i tillegg til godt utvalg. Kustompcs er greie. De har kjappere levering enn enkelte butikker fra USA i alle fall. Aldri opplevd å måtte returnere noe til kustompcs så jeg vet ikke hvordan kundeservicen deres er, men godt utvalg og gode på leveringstid.

Lenke til kommentar

Hvorfor bestiiller dere ikke led fra ledteknikk.no...? Billig og kjapp levering i tillegg til godt utvalg. Kustompcs er greie. De har kjappere levering enn enkelte butikker fra USA i alle fall. Aldri opplevd å måtte returnere noe til kustompcs så jeg vet ikke hvordan kundeservicen deres er, men godt utvalg og gode på leveringstid.

 

Det er ikke billig med 12,- per LED. Handler du ifra statene kan du få dem til under en krone stykket.

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle bestille noe sleeving og heatshrinks, men er litt usikker på om jeg skal ha samme farge på heatshrinkene som på sleeven, eller om jeg skal ta samme farge som på kontaktene. Skal ha en svart og rød mod, så hva vil bli best? Skal ha rød sleeve på alle kabler og svarte kontakter. Så svarte eller røde heatshrinks?

Endret av Crazyjoey
Lenke til kommentar

Hmm, vi får vel se hvordan det går.. :p Har ikke bestilt sleeving enda, men er vel ikke lenge før jeg bestiller det. :)

 

Du som har gjort det før, kan du da svare meg på hvordan sleevingen blir festet i psu'en? Regner med at det ikke er så lett og bruke krympestrømper for å feste sleevinga der nede? :p Akkurat nå tenker jeg på en ikke modulær psu.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...