Gå til innhold

Den modifiserte kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvorfor er det _INGEN_ som selger fans med svart ramme og hvite finner, med hvite leds.

 

kan vel ikke være så vanskelig.

 

Uansett, tror folk det er vanskelig å pusse svakt på denne (på finnene) og male de hvite.

 

XLF-F2006_01.jpg

 

 

Forresten, trenger tips til sleeving av kabler. Har nzxt phantom, mye svart og hvit "interiør" tenkte å gå får blå sleeving av alle kabler, eller hvite.

 

Kanskje vanskelig å se for seg, men spør allikevel, hva tror dere vil se best ut, kan evt legge ut et bilde av hvordan den ser ut nå.

Lenke til kommentar

Både ja og nei. Det kommer ann på hvordan man sleever. Tradisjonell sleeving, slik de fleste PSU-produsenter gjør bidrar til å forhindre kabelrot da ledningene hver enkelt kabel består av ikke tvinner seg sammen med andre ledninger og kabler. Uni sleeve, som er "inn" blant case-modders for tiden er mer en designsak da man sleever hver enkelt ledning. Dog, sleeving av enkeltledninger gjør at ledningen blir stivere, og bidrar til at ledningene ikke så lett tvinner seg sammen.

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Forresten, er dette noe brukbar sleeving?: http://www.netshop.n...ort--26544.aspx

 

Og for å krympe krympestrømpene, kan man da bruke loddebolt? har sett noen gjort det..

 

Det er absolutt ikke noe brukbar sleeving.

 

Ville heller ha brukt lighter på krympestrømpene. Har prøvd et par ganger med loddebolt, men den trekker seg ikke nok sammen.

 

Heller invistere i en varmepistol enn lighter ja:)

 

Grunnen er så enkel at med lighter kan du lett ødelegge, er bare en type jeg har vært borti som tåler lighter veldig bra.

Men lighter anbefaler jeg bare til krise siden varmepistol får man ganske så billig.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Heller invistere i en varmepistol enn lighter ja:)

 

Grunnen er så enkel at med lighter kan du lett ødelegge, er bare en type jeg har vært borti som tåler lighter veldig bra.

Men lighter anbefaler jeg bare til krise siden varmepistol får man ganske så billig.

 

Varmepistol er nok det beste ja, men lighter funker fint i nøden. Det er bare å ha rette teknikken så ødelegger du ikke strømpene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...